منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام و عرض خسته نباشید خانمی هستم ۴۸ ساله حدود ۴۰ روزه که توی سرم صدای سوت میشنوم و زندگیم مختل شده. سی تی اسکنم سالم بود و مشکل سینوس ندارم. نوار گوش گرفتم گفتن کمی اعصاب شنواییم ضعیف شده متخصص مغز و اعصاب برام داروی سینازین ۲۵ و بتا هیستین8 تجویز کرده که روزی نصف مصرف کنم چند روز خوردم ولی احساس بیقراری داشتم دیگه نخوردم پیش متخصص گوش و حلق و بینی رفتم برام سیتالوپرام۲۰ و کلو دیاز پوکساید۵ و بتا هیستین 8 (روزی دوتا) و ویتامین c و ویتامین B1 تجویز کرده حالا من موندم بین قرص سیتالو پرام و سینازین کدومشو مصرف کنم واینکه بتا هیستین 8 رو دوتا بخورم یا نصف در ضمن من داروی گیاهی هومیو پاتی هم مصرف میکنم با توجه به عوارض ذکر شده در وبلاگتون موندم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید?
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی بتا سرک یا بتا هستین به نوعی تاثیرات هیستامین طبیعی را دارد و از شدت تهوع، دفعات آن و سرگیجه میکاهد، این دارو از قدیم برای رفع سنگینی مایع گوش و وزوز نیز تجویز می شده است. از عوارض بتا سرک می توان به بی خوابی، خشکی دهان، تاری دید و خستگی اشاره کرد. برای ارزیابی های بیشتر پیشنهاد می شود به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه شود.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
مجموعه پزشکان جایروس مجموعه پزشکان جایروس
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

هیچ داروی بدون عارضه ای در طب نداریم همیشه بهتر است به پزشکتان اعتماد کنید و داروی تجویزی ایشان را مصرف کنید

شریعتی, تقاطع دولت کوچه امامزاده,پلاک 14 واحد 6 021-22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه