منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلامـ. وقت بخیر خانمی ۳۶ ساله هستم ، حدود ۲۰ روز پیش دچار سردردهای گاه وبیگاه ، تاری و دو بینی چشم ، گزگز کردن انگشتان دست و پا و البته بیشتر دست و دردهای دست شدم ، به پزشک متخصص داخلی مغزو اعصاب مراجعه کردم و به دستور ایشان بعد از انجام ام ار ای مغز وگردن و ازمایشات نزدشان رفتم ، ایشان گفتن بین مهره ۴و ۵ فاصله ایجاد شده و دیسک زده بیرون و به نخاع فشار زیادی اورده و بخاطر همین این مشکلات بوجود امده ، فیزیوتراپی ، بستن گردنی، و کپسول پرگابالین ۷۵ ، قرص سیتالوپرام ۲۰هرشب یک عدد ، و بعد از دوماه دوباره مراجعه کنم ، بعد از مصرف ده روز همچنان تغییری ایجاد نشده ، علاوه بران خستگی ، عصبی شدن ، بیقراری، بیخوابی شدیدو ناتوانی جنسی برایم ایجاد شده ، لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ
مرکز تحقیقات سبزوسالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ، 

میتوان تصور کرد که مشکل ایجاد شده تا چه اندازه میتواند آزاردهنده باشد .

اما نگران نباشید . درمان را زیر نظر متخصص ادامه دهید و صبور باشید . مشکلات ذکر شده میتواند از اثرات جانبی داروها باشد . چنان چه اثرات جانبی از بین نرود ، میتوانید با متخصص معالج مشورت کنید . زیرا وی بر اساس ارزیابی بالینی ، شناخت ویژه ای از شرایط  پزشکی شما دارد و میتواند تغییراتی در دوز مصرفی  یا جایگزینی برای آنها ارائه دهد .

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید) راز گفتگو با همسر
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه