منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام.من شبها اصلا نمیتونم خوب بخوابم.فکرم بسیار درگیره،تشویش ذهنی واضطراب زیاد دارم،سندروم روده تحریک پذیر هم دارم،گذشته خوبی هم نداشم ومدام به گذشته فکر می کنم ،فکر کنم افسردگی هم دارم لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست عزیز ابتدا از ورزش شروع کنین. در تغذیه خود از غذاهای اضطراب آور استفاده نکنید. ضمن اینکه به افکار خودتان واکنش منفی نشان ندهید. با خونسردی بگذارید بیایند و بروند. در تغذیه خود غذاهای آماده، یخ زده، کنسروی، سوسیس، کالباس، نوشابه گاز دار، قهوه و چای و کافئین و یا حاوی مواد نگهدارنده و تراریخته (روغن های مایع و جامد کارخانه ای) استفاد ه نکنید. این مواد سردی می آورند و سردی خود علت اصلی اضطراب، بیماری های روده و معده و دردهای بدن است. قانون زوجیت غذاها=سردی+گرمی و نخوردن غذای پخته با خام و مصرف غذا و نوشیدنی طبیعی و ارگانیک را رعایت کنید. نوشیدنی الکلی مصرف نکنید. میوه و سبزیجات تازه در طول روز مصرف کنید.

دم نوش های طبیعی قبل از خواب مانند دمنوش زیره، بابونه یا گل گاو زبان و یا کاهو (یکی را مصرف کنید) به تنظیم خواب شما کمک می کنند. برای درمان، سعی کنید از دارو شروع نکنید مگر اینکه پزشک تشخیص دهند که مشکلات شما شدید بوده و نیاز به دارو دارید.

برای خواندن مطالب مربوط به مشکل شما و تماس با پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب-روان جایروس کلینیک سایت زیر را کلیک کنید:

www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه