اگر دارای پوست تیره هستید، احتمالا شنیده اید که استفاده از لیزر و از بین بردن دائم موهای زائد برای شما کار سختی است. تا چندی قبل واقعا این امر کمی مشکل بود، اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.
در گذشته افراد دارای پوست تیره با مشکلات زیادی روبه رو بودند. چرا که این افراد نمی توانستند به راحتی از لیزر استفاده کنند و از بین بردن موهای زائد بدن به روش های رایج نیز وقت گیر و دشوار بود. روش IPL نیز مناسب پوست های روشن بود و بر روی پوست های تیره تاثیر زیادی نداشت.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشین های لیزر افراد دارای پوست های تیره هم می توانند از بین بردن دائم موهای زائد را تجربه کنند. اما برای این افراد استفاده از لیزر مناسب با قدرت متعادل بسیار مهم است که باید توسط متخصص با تجربه انجام شود.برای مشاهده مراکز لیرز موهای زائد مورد تایید سایت سبز و سالم کلیک کنید.

موثرترین و ایمن ترین روش برای لیزر موهای زائد در افراد دارای پوست تیره استفاده از لیزر nd yag با پالس بلند می باشد. این لیزر می تواند ملانین سطح پوست را دور زده و ریشه مو را هدف قرار دهد. نیاز به رشد مو و بیرون زدن آن از پوست نیست، بلکه می توان موها را اصلاح کرد، چرا که انرژی جذب ریشه می شود.

در ادامه انواع لیزر را معرفی می کنیم:

-

  • لیزر دیود: یک روش مناسب برای انواع پوست ها
  • IPL: تاثیر آن به اندازه دیود نیست و برای انواع پوست ها نمی توان از آن استفاده کرد. در صورت استفاده از آن تعداد جلسات مورد نیاز افزایش می یابند.
  • لیزر Nd-YAG : همانطور که قبلا اشاره شد، یک روش مناسب برای افراد دارای پوست تیره می باشد. ممکن است تعداد جلسات بیشتری نسبت به دیود لازم باشد.
  • الکساندریت: بهترین روش برای افراد دارای پوست روشن است و در اثربخشی مانند دیود می باشد.
نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران