میزان تأثیر ناشی از اسپارتام موجود در نوشابه های رژیمی در طی یک دهه بروی 60 هزار خانم آزمایش شده است .نوشابه های رژیمی که توسط اسپارتام شیرین شده‌اند ،باعث افزایش 50 درصدی مرگ و میر و افزایش 30 درصدی حملات قلبی می‌شوند .بنابراین به طور کلی مصرف نوشابه های رژیمی برای سلامتی شما مفید نیست .کالری کمتر این نوشابه ها به معنی سالم تر بودن آن‌ها نیست .

نتایج حاصل از این یافته ها چیست ؟

در‌واقع این یافته ها با انتقال اطلاعاتی اشتباه به عموم مردم پنهان شده است و آن‌ها نوشابه های رژیمی را علت اصلی ریسک های یاد شده نمی‌دانند .انها ادعا میکنند که به طور کلی نوشیدنی ها ارتباطی ساده با تمام ریسک ها دارند .مقاله ای چاپ شده در OCVBCعنوان میکند که خانمها نوشابه های رژیمی را جایگزین تمام عادات ناسالم خود میکنند .البته هیچ شواهدی ادعای انان را ثابت نکرد .
به یاد داشته باشید که هر نوع ویتامین ترکیبی که با افزایش مرگ و میر در ارتباط باشد ،میتواند علت فوت تعدادی از افراد باشد .تایید دانشمندان میتواند به خوبی این موضوع را نشان دهد .

آیا میدانستید که اسپارتام نوعی سم برای سیستم عصبی شما میباشد ؟

محققان به دنبال تمامی شواهد ی نیستند که دال بر ارتباط بین اسپارتام و افزایش میزان مرگ و میر میباشد .انها باور دارند که عدم بررسی صحیح یک ماده باعث می‌شود تا آن‌ها مسئول ضررها و خطرات نهایی بوجود آمده  نباشند  .در نهایت مردم ترجیح میدهند تا مشکلاتی جدی را نادیده بگیرند تا شاید آن‌ها خودبخود از بین بروند .
متأسفانه مشکل این نیست .خانمها به دلیل مصرف این سموم با مشکلاتی مواجه شده‌اند .علت اصلی قرار گیری آن‌ها به میزان 50 درصد در برابر خطر مرگ  سبک زندگی انتخابی آن‌ها نیست ،بلکه مواد موجود در نوشابه های رژیمی مصرفی آن‌ها این خطرات را بوجود آورده است .انها با خود تصور میکنند که نوشابه های رژیمی با کالُری کمتر به سلامت آن‌ها کمک میکند ولی در‌واقع خطرات بیشتری آن‌ها را تهدید میکند .
این حقیقتی تلخ است که بهتر است با آن آشنا شوید :اسپارتام از مدفوع باکتری ها تهیه می‌شود و پس از آن وضعیت ژنتیکی آن مهندسی می‌شود .پس اسپارتام یک قند نیست بلکه نوعی ماده شیمیایی است که در داخل آزمایشگاه ساخته می‌شود .زمانی که این ماده به  نوشابه های رژیمی افزوده می‌شود ؛حل شده و متانول و فرمالدهید میدهد .
در طی فرایند گوارش ،فرمالدهید اکسید شده و به اسید فورمیک تبدیل می‌شود و این ماده هم خود نوعی مسمویت در پستانداران را بوجود می آورد وهمچنین  مورچه ها در برابر خطرات از خود ترشح میکنند .شاید با مطالعه‌این موارد به این نتیجه رسیده اید که بهتر است نوشابه های رژیمی را کنار بگذارید .

آیا اسپارتام میتواند اختلالات عصبی بوجود آورد ؟

بله ،انهایی که عوارض جانبی این ماده را نادیده می گیرند باور دارند که اسپارتام کاملاً بی خطر است .شاید شما این مطالب را از آن‌هایی شنیده باشید که غذاهایی با ژنیتیک تغییر یافته را پشتیبانی میکنند .انها باور دارند که این غذاها خطری نداشته و حتی جیوه هم بی ضرر است .
بنابراین چرا افرادی که به طور مکرر از نوشابه های رژیمی مصرف میکنند به سردرد و تاری دید و اختلالات عصبی دچار می‌شوند ؟مصرف این نوشابه ها باعث بروز بیش از 90 عارضه دیگر هم می‌شود از جمله :سرگیجه ،سردرد ،تشنج ،اختلالات حافظه ،فقدان چشایی ،افسردگی ،ناشنوایی ،بی حسی ،افسردگی ،اختلالات بینایی ،کج خلقی ،بثورات پوستی ،بی خوابی و بسیاری از موارد دیگر .

در‌واقع شما با مصرف نوشابه های رژیمی خود را در معرض مرگی آرام  و دردناک قرار میدهید .اجازه ندهیدکه نوروتوکسین ها یا سموم مؤثر بر سیستم عصبی شما را بیمار سازند  و با تغییر مواد غذایی و نوشیدنی های مصرفی خود این وضعیت را به نفع خودتان تغییر دهید .

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران