شما میتوانید پیلاتس را با نیاز های فردی خود سازگار نمایید بنابراین پیلاتس در کنار ایروبیک ترکیب ایده‌آلی خواهد بود ،حتی اگر شما به بیماری‌های قلبی ،فشار خون و کلسترول دچارید .بهتر است ابتدا با پزشکتان در این زمینه مشورت کنید .

اگر شما به دیابت مبتلا هستید ،بهتر است کمی برنامه‌های درمانی خود را تغییر دهید زیرا افزایش حجم عضلانی باعث می‌شود تا بدن شما استفاده بهتری از گلوکوز داشته باشد .پزشکتان میتوانید در زمینه تغییرات لازم به شما کمک نماید .حتما به مربی خود در خصص ابتدا به دیابت و یا پیامدهای آن رتینوپاتی دیابتی اطلاع دهید زیرا ممکن است تعدادی از حرکات پیلاتس برای سلامتی شما مضر باشند .

اگر شما ارتروز دارید ،یک ورزش تقویت کننده بخشی مهم از برنامه تمرینی شما خواهد بود .تحقیقات انجام شده نشان میدهند که ترکیبی از تمارین هوازی و تقویتی میتوانند علایم شما را کاهش دهند ،تعادل شما را حفظ نمایند ،مفاصلتان را انعظاف پذیر کرده و به شما در جهت دست یابی به وزن ایده‌آل و یا حفظ آن کمک نمایند .

اگر به تازگی اسیبی در ناحیه پشت و یا زانو داشته‌اید ،از انجام پیلاتس خودداری نمایید تا زمانی که پزشکتان به شما اجازه دهد پیلاتس عضلات چهار سر ران را تقویت میکند و در نهایت میتواند از بروز ارتروز و آسیب های ناحیه زانو پیشگیری نماید .همچنین احتمال بروز اختلالات شدیدتر ناشی از ارتروز را نیز کاهش میدهد .

اگر به کمر درد دچارید ،حتما در خصوص تناسب پیلاتس یا وضعیت خود با پزشکتان مشورت کنید .این ورزش عضلات ضعیف ناحیه مرکزی بدنتان را تقویت کرده که خود درد بیشتری را برای شما بوجود می آورند .حداقل میتوانید مربی را انتخاب کنید که سابقه آموزش پیلاتس به افراد مبتلا به کمر درد را داشته باشد .

در صورت بارداری حتماً با پزشکتان مشورت کنید .البته اگر در حال حاضر به این ورزش می پردازید و وضعیت بارداری شما مناسب است ،پزشکتان ادامه پیلاتس را برای شما منع نخواهد کرد .فقط با افزایش حجم شکمتان و پیشروی دوران بارداری باید تغییراتی در حرکات ورزشی شما صورت گیرند .مثلا پس از گذشت سه ماه اول بارداری تان ،نباید بروی پشت بخوابید زیرا این حرکت میزان جریان خون انتقالی به جنین را کاهش میدهد .همچنین انواع ویژه ای پیلاتس برای خانمهای باردار وجود دارند که میتوانید امتحان کنید .

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران