منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
باعرض سلام وخسته نباشید من کنکوری هستم....چندماه پیش به خاطرعدم تمرکزوخستگی زیادبه روان پزشک مراجعه کردم وریتالین تجویزکردن ازمقدارخیلی کم تاالان رسیده به روزی سه تا خبرهای زبادی درباره عوارض ریتالین شنیدم راهنماییم کنیدم که خوردنشاادامه بدم یانه؟واگرنه جطورقطع کنم؟
پاسخ
دکتر فرزان خیرخواه کباریان دکتر فرزان خیرخواه کباریان
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام، تجویز ریتالین در صورتی که تمرکز شما مختل بوده کار درستی بود. اگر این قرص رو باید مصرف کنید دیگه به عوارض جانبی اون کاری نداشته باشید چون پزشک تون قطعاً اون عوارض رو لحاظ کرده و به این نتیجه رسیده که ریتالین مصرف کنید بنابراین نگران نباشید، داروی ریتالین بدلیل ایجاد تحمل در فرد هر هفته دوز مصرف بالاتری میخواد تا به همون تمرکز اولین برسونه و در نهایت در یک دوز مشخص متوقف میشه و همون دوز درمان شما خواهد بود، بااحترام

تهران خیابان سهروردی شمالی خیابان خرمشهر پلاک ۳۴ ساختمان ققنوس ۸۸۵۲۴۰۲۴-۲۶

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

از پزشکان ما بپرس
سوالات خود را از پزشکان متخصص ما بپرسید

در صورت که سوال و یا مشکل پزشکی خاصی دارید به راحتی می توانید سوالات خود را از پزشکان متخصص ما بپرسید و به سرعت پاسخ تخصصی دریافت کنید. برای این منظور می توانید از ربات تلگرامی ما با نام @askq_bot استفاده کنیبد.

برای انتقال به ربات پرسش و پاسخ پزشکی کلیک کنید
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه