تمایلات جنسی بخش مهمی از وجود انسان را تشکیل می دهد، بنابراین طبیعی است که انسان تمام اشکال روابط جنسی را مد نظر قرار دهد. اختلالات جنسی نیز به شکل های مختلف بروز می کنند. بروز اختلال جنسی به معنای وجود مشکل نیست، بلکه مسئله ای است که ممکن است هر کسی را به طور ناگهانی تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از اختلالات جنسی ناشی از مشکلات جسمی یا تغییرات ناگهانی در محیط زندگی فرد می باشد، اما علت بروز برخی از اختلالات جنسی نیز مشخص نیست. 
خبر خوب اینکه امروزه وجود مشکلاتی مانند اختلال در نعوظ یا مشکل در تحریک شدن به راحتی برطرف می شوند. برای اینگونه مسائل روش های درمانی زیادی وجود دارد، از جمله مصرف دارو یا روان درمانی. 
به یاد داشته باشید که یک مشکل زمانی اختلال جنسی نامیده می شود و نگران کننده است که باعث بروز مشکلات و آشفتگی زیادی در زندگی فرد شود. برخی از اختلالات لیست شده در زیر یک بخش طبیعی از زندگی جنسی افراد محسوب می شوند. 
یکی از این اختلالات مقاربت دردناک می باشد که خانم ها و آقایان به آن مبتلا می شوند. مقاربت دردناک عبارت است از درد مداوم در زمان برقراری رابطه جنسی در زن یا مرد. این درد باعث بروز مشکل برای هر دو نفر و یا مشکلات فردی خواهد شد. 
این اختلال منحصرا به دلیل خشکی واژن یا درد لگن بروز نمی کند بلکه مشکلات جسمی و روحی مانند اختلال اضطراب یا اثرات مستقیم فیزیولوژیکی یک ماده یا دارو یا یک بیماری خاص منجر به بروز این مشکل می شود. 
اختلال دیگر اختلال در نعوظ می باشد که عبارت است از ناتوانی مداوم برای رسیدن به نعوظ یا حفظ آن برای برقراری رابطه جنسی. این اختلال نیز منجر به بروز مشکلاتی در روابط و پریشانی های فردی می شود. علاوه بر مشکلات جسمی، اختلالات روحی و روانی و همچنین مصرف برخی داروها نیز منجر به بروز اختلال نعوظ می شود. 
اختلال ارگاسم نیز یکی دیگر از اختلالات جنسی است که خانم ها و آقایان به آن مبتلا می شوند. 
اختلال ارگاسم در خانم ها
تاخیر در رسیدن به ارگاسم یا عدم رسیدن به ارگاسم در یک رابطه جنسی معمول در خانم ها نشانه این اختلال می باشد. در خانم ها نوع یا شدت تحریک که باعث رسیدن به ارگاسم می شود، بسیار متفاوت است. ظرفیت ارگاسم خانم ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله سن زن، تجربه جنسی وی و چگونگی تحریک جنسی که دریافت می کند. 
اختلالات روحی و مصرف داروها تاثیر زیادی بر ارگاسم خانم ها ندارد. 
اختلال ارگاسم در مردان (تاخیر در انزال)
تاخیر در ارگاسم یا عدم ارگاسم پس از فعالیت جنسی نشانه های اختلال ارگاسم در مردان می باشد. ارگاسم در مردان نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی است، مانند سن شخص، تمرکز وی و مدت زمان انجام فعالیت جنسی. 
اختلال ارگاسم در مردان تحت تاثیر دیگر مشکلات جنسی است و مشکلات روحی تاثیر زیادی بر روی این اختلال ندارند. 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران