اقدامات لازم قبل از هر جلسه لیزر درمانی

روش های جدید لیزر درمانی بسیار راحت تر انجام می شوند و نتیجه بهتری نیز خواهند داشت. به هرحال قبل از هر جلسه درمان بهتر است از ضد دردهای موجود استفاده کنید تا درد ناشی از لیزر را به حداقل برسانید. به علاوه دو هفته قبل از درمان محل مورد نظر را در معرض نور خورشید قرار ندهید. قرار گرفتن در مقابل نور خورشید تاثیر لیزر را کم خواهد کرد. نکته بسیار مهم این است که حداقل 4 هفته قبل از درمان از روش هایی مانند استفاده از وکس، موکن های برقی و نخ اصلاح برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده نکنید. این روش ها به طور موقت ریشه مو را از بین می برند.

اقدامات لازم پس از هر جلسه لیزر درمانی

هیچ لزومی به استراحت برای بهبود پس از هر جلسه لیزر درمانی نیست. برخی افراد دچار قرمزی و التهاب موقت می شوند که این مشکل نیز با کرم کورتیزون یا کمپرس موضعی برطرف می شود. به علاوه فرد بهتر است تا 24 ساعت از فعالیت هایی که حرارت تولید می کنند اجتناب کند، به عنوان مثال گرفتن دوش آب گرم. پس از هر جلشه درمان تا 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

لیزر موهای زائد برای چه بخش هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

شما می توانید هر بخشی از صورت یا بدن خود را تحت لیزر درمانی قرار دهید. دستگاه های جدیدتر سریعتر و تقریبا بدون درد کار می کنند، بنابراین بیماران بدون هیچ نگرانی می توانند موهای زائد هر بخشی از بدن خود را با کمک لیزر از بین ببرند. مهم ترین بخش هایی که اکثر مراجعه کنندگان تمایل به استفاده از لیزر دارند، عبارتند از پاها، ناحیه بیکینی، دست ها و زیر بغل. در جلسه اول موهای روی پوست بلافاصله می افتند و ریختن موهای زیر پوست نیز 5 تا 10 روز طول خواهد کشید.
برای لیزر درمانی بهتر است به یک متخصص با تجربه مراجعه کنید، به ویژه اگر اولین باری است که اقدام به انجام این کار کرده اید.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران