منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام.من مبتلا به وسواس فکری هستم نزدیک به دو سال دارو مصرف کردم دارویی که اخیرا استفاده کردم سرترالین و کوئتیاپین بود که دومی تموم شد ولی از آسنترا یک ورق مونده به دلیل مشکلات مالی قادر به مراجعه به پزشکم رو ندارم و دارو هم رو به اتمام هست علاوه بر اون دوز سرترالین رو خودم کم کردم تا کاملا قطع بشه و دیگه نخورم ولی فهمیدم که اشتباه کردم . سوال اصلی من اینه الان به دلیل دندان درد یک قرص استامینوفن مصرف کردم و چون چند روزی است به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی دچار استرس و بی قراری شدم با فاصله ی 5 دقیقه ای یک قرص آلپروزولام 0.5 رو کامل و یه نصفه رو هم خوردم آیا مشکلی پیش میاد؟ در ضمن تری فلوئوپرازین و قرص کلر دیاز پوکساید هم دارم کدومش برای آرامش و رفع بی قراری خوبه. تو رو خدا نگید باید به پزشک مراجعه کنی خودم میدونم که باید برم ولی نه خانوادم همکاری میکنن و نه پول دارم. تو رو خدا یه راهنمایی بکنید خیلی بی قرارم.
پاسخ
دکتر مریم اکبری دکتر مریم اکبری
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. مصرف موردی الپرازولام مشکلی نداره

2188012022

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه