منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام خسته نباشید من امسال کنکور دارم و چون پشت کنکوری هستم بسیار ذهنم درگیر میباشد. سال گذشته بیشتر تلاش میکردم ولی امسال با اینکه خیلی اولش اشتیاق داشتم ولی الان واقعا خنثی شده ام و از مو کندن کلافه شده ام،بارها خواستم و تلاش کردم ک کنار بگذارم این عادت را ولی هر بار بدتر از قبل ولی یکبار،یکروز دوام آوردم و موهایم را نکندم.. دستکش پوشیدم،انگشتم را چسب زدم،روسری سر کردم و حتی از موهای بلندم ک خیلی علاقه داشتم و برایم عزیز بودند،دست کشیدم و کوتاه کردم ولی باز همان آش و همان کاسه.... الان چند ماهه ک مچ دستم هم درد گرفته بخاطر این کار و مچ بند خریدم، امسال سال سرنوشت ساز من است و باید پزشکی قبول شوم ولی این عادت بد واقعا آزارم میدهد،آنقدر ک گاهی غصه می خورم و گریه میکنم.... مثلا دارم درس میخوندم یهو میبینم روی میز پر از موهای کنده شده میباشد..... الان حدود چهارسال است ک درگیرشم،اوایل فکر میکردم چیز خاصی نیست ولی الان ک سرچ کردم،دیدم یک بیماری است.... البته من مشکلات خانوادگی هم دارم و دوران دبیرستان بسیار درسخوان بودم که سال پیش دانشگاهی بخاطر برخی مسایل از امکاناتم دور شدم و شکست در کنکور من را خیلی آزار میداد و از اون سال خیلی شدیدتر شد.... البته اگر روسری محکم ب سرم ببندم تا چند ساعت یا مثلا یک روز دیگ موهایم را نمیکنم،ولی دیگه دارم دیوونه میشم.... اگر واقعا راهی ندارم کچل کنم؟ نظر شما چیست؟ باتشکر?
پاسخ
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

ميتوانيد از درمان دارويي احت نظر روانپزشك نيز استفاده كنيد

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه