منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
مشاورگرامی آیا راهی هست که نو جوانمان کنترل کنیم که با وات ساپ و یا تلگرام با چه کسی در ارتباط هست یه مادر نگران دختر نوجوانش خواهش می کنم راهنماییم کنید
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز. به جای برخورد مستقیم، سعی کنید به فرزندتان با محبت و در نقش یک مشاور درباره خطرات آشنایی با انواع و اقسام آدمها در اینترنت و سواستفاده های مردان ناشناس از عکس فیلم یا چت های خصوصی آگاهی بدهید. حتما به وی بفهمانید که هرگز اطلاعات خصوصی و خانواده اش را به اشخاص در اینترنت ندهد وگرنه به کل خانواده آسیب وارد می شود. می توانید از وی بپرسید آیا با کسی آشنا شده یا نه و آن فرد چه چیزی از دخترتان خواسته... به تدریج با شما دوستی بیشتری می کند و حرف های ناگفته را می زند.

با سیاست مهربانی، محبت توام با تحکم، قانون استفاده از تلفن همراه را برایش اجرایی کنید: به کمک پدر، از وی بخواهید تلفن همراهش را وقت درس، غذاخوردن و ساعت 10 شب به بعد خاموش کند یا به شما بدهد.

طوری با وی رفتار کنید که رازهایش را با شما در میان بگذارد نه اینکه مخفی کند و به دوستانش بگوید. خود را به روز کنید؛ با دخترتان مانند یک فرد بزرگسال و با احترام برخورد کنید. درباره مسائل جنسی زناشویی با وی راحت صحبت کنید و آنچه نیاز دارد بداند را برایش بگویید. وی را مطمن کنید که می تواند از شما در نقش مشاور و دوست کمک بگیرد حتی اگر اشتباهی مرتکب شده باشد.

اطلاعات روانشناسی برخورد با نوجوان در سایت زیر:

www.gyrusclinic.com

اینکه بتوانید بفهمید با چه فرد یا افرادی در تلگرام یا واتزآپ در تماس است کار بسیار راحتی ست. بهتر است صبور باشید و راه مشاوره و مهربانی را در پیش بگیرید. غیر مستقیم مراقب رفت و آمدهایش با دوستان مختلف باشید و سعی کنید به دخترتان بفهمانید که می خواهید او را از خطرات دور کنید. می توانید طوری وقتهای او را تنظیم کنید که با فعالیت هنری ورزش، گذراندن وقت با خانواده و دوستانِ مطمن سرگرم شود و کمتر درگیر اینترنت شود. .

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه