منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
لطفا در مورد ميگرن كودكان و قرصهاي موثر بنويسيد
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ،بیوفیدبک و میگرن

بدن شما به درد و تغییرات فیزیکی نظیر ضربان قلب تند، کشیدگی عضلات، یا سرد شدن دست ها پاسخ نشان می‎دهد. در بیوفیدبک، گیرنده ها این تغییرات را اندازه گیری می‎کنند سپس اطلاعات را به شکل یک چراغ چشمک زن یا صدایی که شما بتوانید بشنوید، در اختیار شما می‎گذارند. شما سعی می‎کنید نسبت به بازخورد یا فیدبک پاسخ نشان دهید و عضلات خود را آرام سازید.

هدف بیوفیدبک، که اغلب اوقات از آن به عنوان ذهن بر فراز میگرن یاد می‎شود، این است که به شما یاد داده شود چطور بدن خود را ریلکس و آرام کنید و حالت فیزیکی خود را کنترل کنید. مطالعات نشان می‎دهند که این امر اغلب اوقات می‎تواند باعث کاهش شدت و دفعات میگرن شود.

ماساژ و میگرن

این درمان به صورت کامل مورد مطالعه قرار نگرفته است، ولی تحقیقات اولیه نشان می‎دهند که ماساژ می‎تواند در کاهش برخی از سردرد‎ها از جمله میگرن در بعضی از افراد موثر باشد. ماساژ می‎تواند باعث کاهش استرس که یک محرک متداول سردرد است، شود.

مکمل‎ها و میگرن

تحقیقات نشان می‎دهند که مصرف ریبوفلاوین (ویتامین B2) و منیزیم ممکن است در بهبود میگرن به شما کمک کند، گرچه زمانی که فرد درد دارد به نظر برای کاهش درد موثر نیست. کوآنزیم Q10 ممکن است همچنین منجر به کاهش درد میگرن در بزرگسالان و کودکان شود، گرچه معمولا نیاز است به مدت چندین ماه مصرف شود تا اثر آن مشاهده شود. البته حتما قبل از مصرف هر نوع مکمل، با پزشک خود مشورت کنید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

میگرن در کودکان چگونه است؟

میگرن در کودکان چگونه است؟ میگرن یکی از رایج ترین سردردهای مزمن است که کودکان به آن دچار می شوند. این سردردها معمولا ناتوان کننده هستند و دارای شروع ناگهانی می باشند و با علائمی مانند تهوع، دل درد و استفراغ

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://gyrusclinic.com/?p=26896

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه