منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
مشکل من استرس و نگرانی و عصبی شدنه بیش از حده ،من هر روز این مشکلات را دارم و احساس میکنم بدنم دیگه کشش این همه چالش و نداره و اغلبه اوغات بی حال و کسل هستم ویه جورایی نا امید لطفا راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

اضطراب باعث بروز مشکلات مختلف می شود. به علاوه مغز و دستگاه گوارش در ارتباط مستقیم با یکدیگر هستند و هر گونه واکنش و استرس ذهنی بر روی دستگاه گوارش تاثیر می گذارد. علاوه بر اینکه استرس باعث بی خوابی می شود و بی خوابی مشکلات جسمی و روحی زیادی بر روی فرد می گذارد. گاهی نیز دردهای عصبی معده و یا نفخ ناشی از استرس با تهوع و استفرغ همراه است. بهترین درمان برای این مشکل مدیریت اضطراب و هیجان است. در شرایط بروز استرس بهتر است نفس عمیق بکشید، سعی کنید تغذیه مناسب داشته باشید، از عوامل استرس زا اجتناب کنید، ورزش کنید و استراحت کافی داشته باشید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

استرس و نگرانی شدید و غیر قابل کنترل، احتمالا از نشانه های اختلال اضطرابی منتشر است که با مداخلات درمانی قابل درمان است. جهت بررسی بیشتر و شرح حال کامل تر به روانپزشک مراجعه کنید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه