منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام.چرا روانپزشکان و متخصصان اعصاب و روان سنگدل و خودخواه هستند. من خودم لیسانس مشاوره دارم می دونم چرا. ولی متوجه نمیشم که چرا یه انسان چرا باید این همه بی احساس باشه. من تحت درمان دارویی با روانپزشک هستم که به دلیل برخورد سرد و بی عاطفه ایشان علاقه ای به ادامه درمان ندارم.خیلی حالم بدِ دارو هام تموم شده و نسخه قبلی رو هم ندارم که از روی اون بگیرم خارج از شهر خودمون هم جایی دیگه نمی تونم برم.خیلی استرس دارم خیلی ناراحتم که چرا من باید دارو بخورم. اگه حالم خوب نشه؟ اگه مجبور بشم تا آخر عمرم دارو بخورم؟ به روانپزشکم میگم میشه دیگه دارو نخورم به من میکه آره میشه ولی باید بعدش بری تیمارستان. من 24 ساله ام.بیکارم شرایط خانوادگی خوبی ندارم.مشکل روانی هم که مزید بر علت شده. دلم میخواد بمیرم.
پاسخ
دکتر علی ادیبی دکتر علی ادیبی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

نوع بیماریتون باشرائطتون کامل ترتوضیح بدید

مشهدصیاد۴۶ پ۱۴ 9013242797

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه