منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام موهای من بشدت چرب میشه و من هرروز شستشو میکنم با شامپو الپاسین البته هردوره سه ماهه شامپو عوض میکنم با اب ولرم رو به گرم حمام میکنم ولی خیلی زود چرب میشه مشکل تیرویید هم ازمایش دادم ندارم ولی نازک و چربه خیلی ازمایش خون کامل هم دادم همه چی نرمال بود
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

پوست چرب، بایدها و نبایدها

اجتناب از درمان غلط بهترین راه برای مراقبت از پوست چرب می باشد. اگر پوست شما چرب است، ممکن است از تابش نور ،داشتن بافت چرب، و جوش ناراحت باشید. اما غذاهایی که

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://www.tehranskin.com/?p=3534

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام، دوست گرامی بهتر است ابتدا توسط یکی ار همکاران متخصص پوست و مو ویزیت شوید تا با توجه به شدت این چربی مو راهکار و محصول مناسب تجویز گردد.

هم چنین به نکات زیر توجه فرمایید:

از شامپوی ملایم برای شستشوی موها استفاده کنید. می توانید از شامپوهای مخصوص موهای چرب، شامپوی مخصوص پوست های خشک و حتی شامپو بچه برای شستشوی سر بهره ببرید.

• همواره موهای چرب را با آب سرد یا ولرم شستشو دهید. شستشو با آب گرم یا داغ، منجر به ماندن مقداری کف در موها شده و مشکل چربی موها را تشدید می کند.

.موهای چرب باید هر روز شسته شوند. اما باید دقت داشته باشید که شامپو نباید مدت زیادی روی سر بماند. شستشوی مرتب، چربی موها را می زداید، اما چنانچه غلظت شامپو و مدت زمانی که شامپو را روی سر نگه می دارید بیش از حد معمول باشد، منجر به خشکی بیشتر پوست شده و مشکل بیشتر و بیشتر می شود.

۰ چنانچه موهایی بسیار چرب دارید، بهتر است از نرم کننده استفاده نکنید. در صورت لزوم، نرم کننده را تنها برای انتهای موها استعمال نمایید.

.موهای چرب به اندازه کافی درخشان هستند؛ برای درخشندگی بیشتر از ژل یا اسپری هایی که به این منظور در بازار هستند، استفاده ننمایید.

• اگر موهای چرب دارید، پوست سر خود را مالش یا خراش ندهید. تحریک پوست سر می تواند منجر به ترشح چربی بیشتر شود.

در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تهران اسکین تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

www.tehranskin.com

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه