منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام . برادر من 16 ساله هستش . چند باری با فاصله دو سه هفته سرما خورده و مدت یک شب تب شدید داشته . 39 و حتی 39.5 که با استامینوفن پایین نمیاومد. مرحله اخر شیاف دیکلوفناک دادیم صبح تبش پایین اومد اما بعد از اینکه پایین میاد دچار یه حالت هایی مثل اشفتگی و بیقراری میشه مثلا دوست داره بره بیرون از خونه یا مدام دلشوره داره حالت بغض و گریه و این جور علایم . احساس گزگز و مور مور شدن دست ها و پیچش و چرخش بدن رو هم داشته . ایا اینا علایم تشنج یا صرع هستند و ایا باعث نقص یا مشکلی در ایشون میشه و برای اینده خطر داره ؟؟ ممنون میشم جواب بدید ?
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست عزیز، زمانی که بدن تان حالت انقباض به خود می گیرد یا احساس دلشوره، تعریق، تپش قلب شدید و سرگیجه می کنید بهتر است کنترل خود را از دست ندهید و از تکنیک هایی مانند آرام سازی عضلانی برای بازگشت بدن خود به حالت اولیه استفاده کنید.قتی فرد تحت استرس قرار می گیرد مواد شیمیایی در بدنش ترشح می شود که او را ضعیف و لرزان می کند و در نهایت احساس دلشوره را تجربه کند. همچنین هنگامی که به هیجانات شدیدی دچار می شوید ممکن است پیشانی، زیر بغل، دست ها و حتی داخل آرنج تان عرق کند.انجام بعضی حرکات نرمشی یا شل و سفت کردن عضلات می تواند کمک کننده باشد و از اضطراب و دلشوره تان بکاهد. حتما و حتما ساعتی را به خودتان اختصاص دهید و آن کاری را که مایه لذت تان است انجام دهید.

اگر هیچ کدام از توصیه ها فایده نکرد و همچنان مشکل باقی بود، قدم پنجم مراجعه به روان پزشک است که بتواند در کاهش اضطراب کمک تان کند.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

احتمالا دچار سندرم پاهاي بيقرار شده ايد براي بررسي هاي دقيق تر براي جناب دكتر مصطفي اميري ( فلوشيپ اختلالات خواب) نوبت ويزيت تهيه فرمائيد

مجموعه پزشکان سبزو سالم
مجموعه پزشکان جایروس مجموعه پزشکان جایروس
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

ممکن است ناشی از علل عصبی یا اختلالات جدی تر باشد. بررسی طبی توصیه میشود.

شریعتی, تقاطع دولت کوچه امامزاده,پلاک 14 واحد 6 021-22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه