منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام بنده مدتی است که در قسمت چپ بدنم احساس درد دارم وهمچنین بی حسی شدن بدنم بعضی اوقات نوارقلب گرفته ام باتست ورزش با اکو گفته اند مشکل قلبی نیست تازگیها احساس درد در اطرف دندانم وچونه هم دارم سن۳۱ جنسیت مرد
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز. دردهای سمت چپ بدن بسته به قسمت های احساس درد علل متفاوتی دارند. توصیه می کنیم زمان شروع درد، اینکه از چه تاریخی شروع شده، نقاطی که بیشتر درد میگیرند، مدت زمان و شدت درد را حتما در نظر داشته باشید زیرا این اطلاعات به پزشک در تشخیص دقیق تر علت کمک می کند.

همچنین، علاوه بر بیماری های قلبی، ختلالات اعصاب یا عفونت ها، استرس و اضطراب شدید نیز می تواند به درد های یک طرف بدن بیانجامد.

با توجه به اینکه گفتید پزشک تایید کرده اند که مشکل قلبی ندارید، و نیز توضیح جزییات دردتان را نداده اید، موارد دیگر ی به عنوان علل احتمالی درد ذکر می گردد. .

1. اختلال عصب-عضله ای MG که سبب ضعف عضلات اسکلتی در یک طرف بدن می گردد. در اینجا ارتباط بین سلول های اعصاب و سلول های عضلانی مخدوش می شود. از هر 100.000 نفر حدود 20 نفر مبتلا می شوند. در این صورت، عضلات صورت نیز درگیر می شوند. با توجه به اینکه گفتید درد فک و دندان دارید، شاید ارتباطی با این اختلال باشد که ما هرگز تا شما را حضوری ندیده ایم قضاوت نمی کنیم.

2. عفونت یک استخوان که سبب درد، تورم و قرمزی بدن می شود.

3. سنگ یا عفونت کلیوی که همزمان علایم درد شکمی یا درد استخوان های پشت ظاهر می شوند.

4. تشکیل لخته های خونی در رگ های پاها (در صورت درد و تورم پای چپ از زانو تا قوزک پا)

5. موارد دیگر که مربوط به بیماری های طحال، پانکراس، ریه چپ،سکته خفیف زودگذر که سبب درد و بی حسی صورت، پا، بازو و غیره می شوند.

ابتدا اطلاعات درد را جمع آوری و بعد به پزشکی که بیشتر مربوط است (برای مثال، مغز و اعصاب یا ایمونولوژی (ایمنی شناسی بدن) مراجعه کنید.

سایت پزشکان مغز و اعصاب: www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه