منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
برادرم بعدتمپانوپلاستی ترشح زیادازگوش ومحدودیت حرکات فک بادردداردآسیب عصبی ایجادنشده باشه؟
پاسخ
مرکز تحقیقات سبزوسالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ،

 

- بعد از انجام عمل تمپانوپلاستی

، فرد ممکن است برای مدت چند روز ترشحاتی از گوش داشته باشد و خونریزی خفیفی را تجربه کند . در عین حال این روش آسیب های مانند آسیب اعصاب صورت ، عفونت  را نیز در بردارد .  

اگر علایم بعد از چند روز بهبود نیافت برای بررسی بیشتر به پزشک معالج مراجعه کنید 

با آرزوی سلامتی شما 

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

از پزشکان ما بپرس
سوالات خود را از پزشکان متخصص ما بپرسید

در صورت که سوال و یا مشکل پزشکی خاصی دارید به راحتی می توانید سوالات خود را از پزشکان متخصص ما بپرسید و به سرعت پاسخ تخصصی دریافت کنید. برای این منظور می توانید از ربات تلگرامی ما با نام @askq_bot استفاده کنیبد.

برای انتقال به ربات پرسش و پاسخ پزشکی کلیک کنید
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه