منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با مشکل عدم تمرکز و فکر های اضافی در زمان نابجا مثلا در حین کار فکر های غیر مرتبط راندمان کارمو میاره پایین درصد خطاها بالا میرود تمرکز و عکس عمل به موقع ندارم.
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز. ذهن اگاهی یکی از روش های موثر برای افزایش تمرکز هست که میتونید با انجام و تمرین روزانه این مهارت رو کسب کنید.ذهن آشفته، مسئوليت پذيرى افراطى، افسردگى، اضطراب و عوامله ديگه اى هستش كه باعث عدم تمركز ميشه كه بايد علت بررسى بشه ولى براى بهتر شدنه اين موضوع و براى اينكه بتونيد در لحظه زندگى كردن رو ياد بگيريد، بايد تلاش كنيد هر كارى رو كه انجام ميديد فقط حواستون به همون كار باشه مثلاً اگر غذا ميخوريد به مزه ها دقت كنيد، مطلبى گوش ميدهيد يا فيلم ميبينيد با دقت تمام اين كار را انجام دهيد و چند كار را با هم انجام ندهيدسلام.تمرکز از نظر شما یعنی چه؟'چه مدتی است که تمرکز ندارید؟

ایا بعد از اتفاق خاصی تمرکز خودتونو از دست دادید؟

رو همه کارهاتون تمرکز ندارید یا بعضی از کارها؟سلام بهتر است تست تشخيصي با نوروفيدبك بدهيد تا علت نقص تمركزتان مشخص شده تا بتوان روش هاي درماني مناسب را هدمتتان عرض كرداول یاید علت یافته شود که بسار علل گوناگونی داردابتدا علل رایج عدم تمرکز را بررسی کنید مثلا اختلال خواب و... اگر مشکل را پیدا یا حل نکردید بررسی طبی لازم استبه روانشناس مراجعه کنید.

کاهش تمرکز ابتدا باید علت یابی و سپس درمان متناسب با علت شود

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

بزرگترین قاتلان تمرکز حواس و فکر

هنوز هم فکر می کنید گیر قاتلان تمرکز حواس نیفتاده ایید؟!!! این قاتلین در انتظار شما هستند.... ثانیه شماری می کنند تا حواستان را از کار یا فعالعیت لازم الاجرا!!!! پرت کنند. یک روز در منطقه تمرکز هستید. هر آنچه که به شما واگذار شده است را به خوبی و با تمرکز بالا انجام می دهید. حال آنکه، روز دیگر به قدری کنترل تمرکز سخت و بی فایده است که انجام هر فعالیت برایتان مانند اعمال شاقه با طاقت فرسایی بالا به نظر می رسد. علت این امر چیست؟ چه چیزی باعث تفاوت این دو روز با هم می شود؟ خوب! اینجاست که پای قاتلین

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://sabzosalem.com/artlink/1508

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه