منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام خسته نباشید....من 3 سال قرص لعنتی متادون مصرف میکنم . دیگه خسته شدم الان 10 روزه دارم هر روز مقدار مصرفمو کم کردم....تونستم از روزی 10 قرص 40 متادون الان برسم هر روز دو تا نصفه 40 میلی گرم....یعنی نصف قرص رو صبح و نصف قرص رو عصر بخورم ولی دیگه نمیتونم کمکم کنید.... سندرم ترک داره علایمشو نشون میده...افت فشار، عرق سرد شدید..گزگز پاهام..چیکار کنم؟
پاسخ
مرکز تحقیقات سبزوسالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ، 

ا

گر تا کنون با روانپزشکی برای درمان صحبت نکرده اید بهتر است اقدام کنید . شخص با تجربه  در این زمینه میتواند دوزهای مناسب را تجویز کند .و به آن ها نظارت داشته باشد . و شاهد خارج شدن آرام آرام آن از بدنتان باشد .

و عوارض جانبی ترک آنرا به حداقل برساند .

و یا داروهای دیگری تجویز  شود که به شما کمک کند راحت تر از متادون پاک شوید .

حتما برای مشکات اضطراب و افسردگی آن راهکارهایی ارائه میدهد . روانکاوی و روش های غیر دارویی .

فرایند ترک میتواند هفته ها و ماهها طول بکشد .و مراحل تکاملی بطلبد .

برای کاهش اثرات مضر متادون کارهای دیگری هم هست که نباید کرد: هرگز متادون را با مواد دیگری مثل ،مسکن ها ، عوامل پریشان کننده سیستم عصبی مرکزی ، الکل ، آرام بخش ،خواب آورها، بنزودیازپین ها مخلوط نکنید . زیرا اثرات منفی آن ، سرگیجه های غیر معمول، خواب آلودگی های شدید ، تنفس آهسته و دشوار، را به وجود می آورند .

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید) راز گفتگو با همسر
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه