زندگی بدون دود سیگارچیست؟ زندگی بدون دود فرصتی  برای زیستن سالم و بی خطرو احتمالاً عمرطولانی تر است.    

زندگی بدون سیگار کیفیت زندگی را بالا می برد.  استقامت فردی بیشترمی شود و حس بویایی و چشایی تقویت می شود.   

احتمال ابتلا افراد سیگاری به بیماری نسبت به افراد غیرسیگاری بیشتراست.  توتون و تنباکو یک قاتل است.  افراد سیگاری زودترازسایرافراد می میرند. 

اگر سیگار می کشید ممکن است در مورد سلامتی خود نگران باشید.  اما احتمالاً نگران هستید که چقدر ممکن است   ترک سیگار سخت باشد.   نیکوتین بسیار اعتیاد آور است و ترک سیگار به خصوص بدون کمک دیگران می تواند مشکل باشد.  در واقع، بیشترمردم وقتی برای اولین بارمی خواهند سیگاررا ترک کنند موفق نمی شوند. 

در پایان سال اول پس ازترک سیگار خطر ابتلا به حمله قلبی به نصف  کاهش می دهد.   پس از 15 سال، سلامتی شما تقریباً مشابه افرادی است که هرگز سیگار نکشیده اند.    

گام اول برای ترک سیگار: 
•    تصمیم گیری برای ترک سیگار 
•    مشخص کردن زمان ترک سیگار
•    استفاده از بسیاری از منابع موجود  برای موفقیت درترک سیگار
•    حمایت و پشتیبانی خانواده و دوستان
•    استفاده ازداروهای ترک سیگار

یکی دیگر از مراحل با اهمیت ترک سیگار خودداری ازرفتن به مکان هایی است که ممکن است افراد درآنجا سیگاربکشند.   برعکس  این رویه بهتراست به مکان های دیگری که  سیگار کشیدن درآنجا ممنوع است مانند مراکز خرید، تئاتر، موزه و یا سینما بروید.

زندگی بدون دود به  معنای زندگی بدون استرس نیست .  در واقع افراد سیگاری معمولاً به دلیل داشتن استرس سیگارمی کشند.  اما بهتراست بجای استفاده از نیکوتین با استرس کنار بیایید.   شما نیاز به یادگیری راه های جدید برای مقابله با استرس دارید.    

اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت استرس را درضمن مشاوره  با پزشک معالج و یا روانشناس کسب کنید.    
 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران