منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با عرض سلام و خسته نباشید بنده متاهل هستم بیماری میگرن دارم و زیر نظر دکتر متخصص مغز و اعصاب هستم و مدتی هست که داروی دپاکین 200 و آمی تریپتیلین 10 مصرف میکنم سردرد های خیلی کمتر شدن و سلامتیم به دست آوردم منتها خیلی آدم عصبی هستم و با کوچکترین حرفی از کوره در میرم و واکنش شدید نشان میدم حتی برای چیزهایی که اصلا اهمیتی ندارن.خودم از این مشکل رنج میبرم زندگی کردن برام خیلی سخت شده.البته آدم منطقی هم هستم و از منطقی حرف زدن آدم ها خیلی خوشم میاد اما اطرافیانم که گاهی بی منطق میخوان حرفی به کرسی بنشانند شدیدا برخورد میکنم که این هم برام خیلی آزار دهنده س دوس داشتم خونسرد باشم در مقابل این مشکلات.عاجزانه خواهشمندم کمکم کنید تا بتونم سالم زندگی کنم سپاسگزارم?
پاسخ
دکتر مریم اکبری دکتر مریم اکبری
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

آموزش مهارت کنترل خشم و احتمالا یک دوره درمان دارویی بسیار کمک کننده خواهد بود

2188012022
دکتر روجا لاریجانی دکتر روجا لاریجانی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با عرض سلام

اگر در کنترل خشم مشکل دارید و به روابط تان آسیب زده یا خودتان ناراحت هستید باید به روانپزشکتان بگویید که اگر صلاح است دارو تجویز کنند و یا برای آموزش کنترل خشم به روانشناس مراجعه کنید، یکی از دلایل اصلی میگرن مشکلات فرد با مسيله خشم است. برای حل مشکلات خشم خود حتما به درمان تخصصی نیاز دارید.

موفق باشید

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از ظفر، روبروی بیمارستان ایرانمهر، بن بست مرشدی، پلاک 17، واحد 5 26401747

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه