منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
درودواحترام وسپاس فراوان از کانال خوب وعالیتوتون من خانمی ۳۵ساله متاهل دو مورد من رو خیلی آزار می ده و نیاز به راهنمایی دارم من در رشته هنرتحصیل کرده و سالها در زمینه کودکان بطور مستمر فعالیت داشته ،درکل چیزی از خودم می تونم مختصر بگم اینه که من آدمی بسیار فعال و اکتیوی بودم، مدیریت یک موسسه اموزش عالی رو داشتم و بسیا. فعال ،نترس و ریسک پذیر بودم بدلیل ازدواج از شهری که ساکن بودم در واقع ازخانه پدری به یکی از شهرستانهای شمال غرب نقل مکان کردم درحال حاضر۳ساله که ساکن شده اولا بخاطر تغییر محیط همه چیز خوب بود و تازگی داشت خیلی به دنبال کار بودم ولی متاسفانه موفق به پیداکردن کار نشدم وحالا به آدمی تبدیل شدم که من واقعی من نیست اعتمادبنفسم خیلی کم شده،یه جورایی ترس به من غالب شده و خیلی دوری از خانواده اذیتم می کنه برای شروع هر کاری می ترسم البته به این نکته اشاره کنم که ما شروع زندگی سختی داشتیم و شرایط برای ما به یکباره سخت شد و به یول معروف ورق برگشت اما خدا روشکر درحال حاضر همه چیز خوبه وعالیه من احساس می کنم که یکی از ترسهای من بخاطر شرایطی که پشت سر گذاشتیم می ترسم اگر کاری رو شروع کنم چیزی رو ازدست بدم واحساس می کنم که توان سابق رو ندارم و یه خستگی مفرط وکهنه ایی در من نفوذ کرده که من رو گاها ناتوان می کنه به طوری که احساس می کنم که دیگه مثل سابق حوصله و توان ندارم. مورد دومی که خیلی برای من آزاردهندس زمان هست همیشه فکر می کنم وقت ندارم زمان ندارم به عنوان مثالاگر می خوام کار یا ادامه تحصیل بدم به خودم می گم ۳۵ سالته ارشدت بگیری که چی بشه یا هر تصمیمی زمان کوتاه ولی بعد وقتی کمی از دورتر نگاه می کنم می بینم اوه من تازه قراره عمر کنم مثلا ۲۰سال دیگه خودش عمریه ولی این فاصله زمانی خیلی برام کوتاه می شه بطوری که انگار ۲۰ سال دیگه حکم دو روز یا نهایتا دو ماه دیگه رو داره امیدوارم تونسته باشم منظورم رو روسونده باشم ممنون می شم که من رو راهنمایی کنید سپاس از لطف شما شاد وپیروز باشید
پاسخ
دکتر خانم میهمی دکتر خانم میهمی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز

نگرانی شما برای شروع کار طبیعی هست چون در محیط جدید زندگی میکنید و ترس این رو داری که مورد پذیرش نباشید یا نتونی ارتباط برقرار کنید در کل شما ترس از شکست دارید..ایا الان هم این ترس و نگرانی همراه شما نیست؟؟

کار اسونی نیست ولی باید شروع کنید و قدم اول رو بردارید این هدف شماست .این یه دو راهی که شروع کردن و نکردن برای شما استرس داره پس شروع بهتره حداقل استرس ندارید که چرا شروع نکردید..

در مورد تحصیل هم دیر نیست هیچ وقت دیر نیست برای هیچ کاری ..چشمتون رو ببندی و خودتون رو تو 5سال اینده ببینی دوست داری چه کارهای رو انجام داده باشی ؟؟

دوست عزیز بهرحال زمان در حال گذر است بهتر برای رسیدن به خواسته هاتون نترسی و شروع کنید

کلنیک روناک 09307919548 مشاوره تلفنی پذیرفته می شود

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه