منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام من باردارم حساسیت به جفت بچه دارم چی استفاده کنم یا بخورم
پاسخ
دکتر پزشكان سبز و سالم - ٢ دکتر پزشكان سبز و سالم - ٢
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام

بعضی از مادران ممکن است نسبت به محصولات حاملگی مانند جفت و ... حساسیت نشان دهند. این نوع از حساسیت معمولا به صوت ضایعات خار‌ش‌دار معمولی است که به شکل کهیر بروز می‌کند. البته زنان باردار نیز مانند افراد معمولی ممکن است دچار بیماریهای پوستی توام با خارش شوند.

در شرایط بروز خارش در انتخاب و گزینش دارو باید دقت بیشتری داشت. باید مراقب بود دارو از نوعی نباشد که وارد جریان خون شده و به جنین برسد چون بعضی از داروها برای جنین مضر هستند. برای خارش دوران بارداری بهترین داروها همان داروهای موضعی و مالیدنی هستند و درصورت لزوم و با احتیاط می‌توان از داروهای خوراکی هم کمک گرفت.

همچنین می توانید از پمادهای ضد خارش استفاده کنید. لباسهای گشاد و نخی بپوشید. موقع حمام کردن از شامپوهای خنثی برای شستن بدن استفاده کنید و از قرار گرفتن در زیر آب داغ نیز پرهیز کنید. آب داغ، چربی بدن را از بین می‎برد و پوست خشک‌تر و در نتیجه خارش شدت می‌یابد.

Www.sabzosalem.com

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه