منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام خسته نباشی پریودیه من ۱۷آبان بود و۲۳آبان پاک‌شدم.و ماه بعد۲۲آذر پریود شدم و ۲۸آذر پاک شدم.میخواستم بپرسم دوره ی پریودیه من چند روزه و تخمک‌من چ روزی آزاد میشود؟
پاسخ
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

روز تخمک گذاری را می توان با کم کردن عدد 18 از کوتاه ترین چرخه قاعدگی خود تعیین نمود. برای این منظور، خانم ها باید اعداد به دست آمده در مورد روز اول کوتاه ترین چرخه قاعدگی خود را بر روی تقویم علامت بزنند. علاوه بر این، هر زنی می تواند برای پیدا کردن آخرین روز باروری نیز عدد 11 را از طولانی ترین دوره قاعدگی خود تفریق کرده و بر روی تقویم یادداشت کند. سپس، با تطبیق دادن پاسخ های به دست آمده از روزهای اول مربوط به طولانی ترین چرخه قاعدگی خود که بر روی تقویم علامت زده شده و روزهای اول مربوط به کوتاه ترین دوره قاعدگی، می تواند زمان تخمک گذاری در بدن خود را به طور دقیق تر حساب کند. معمولا، بیشترین قدرت باروری زنان بین این دو روز از چرخه قاعدگی اتفاق می افتد.

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه