منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام در کسی که زگیل تناسلی خارجی دارد اگر لکه بینی به اندازه یک قطره باشد وخون خیلی تازه به نظر بیایدنشانه چه میتواند باشد خواهش که برام توضیح دهید
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز.

زگیل تناسلی خوش خیم ربطی به خونریزی ندارد. فقط اگر محل زگیل رو خیلی خارش بدین و چنگ بزنین خونریزی خارجی دارین. زگیل درمان قطعی ندارد و میشه با لیزر (لزوم احتیاط) تا حدی رفع شود. اما تا می توانید محیط واژن را خشک نگه دایرد و لباس زیرتان از نوع نخی-پنبه ای غیر حساسیت زا باشد.

انواع زگیل های تناسلی از خوش خیم تا متوسط و بدخیم داریم: ویروس عفونی زگیل تناسلی در موارد خیلی جدی و بدخیم می تواند به سلول های خونی راه یابد و آنها را سرطانی کند که البته علایمی دارد.

درباره لکه بینی، به جزییات بیشتری برای توضیح نیاز داریم. اینکه آیا به تازگی رابطه جنسی داشته اید؟ باردار هستید؟ دوران پس از قاعدگی هستین؟ و غیره.

خونی که از واژن خارج می شود انواع دارد. شما باید به تکرار، شدت و علایم همراه با خونریزی تان دقت کنید. برای مثال، آیا خون مربوط به پس از رابطه جنسیست (پارگی بکارت یا ایجاد زخم در واژن یا ...)، مربوط به قاعدگیست؟ مربوط به بارداریست؟

اگر همراه با خون موارد زیر را مشاهده یا احساس کردید، به متخصص زنان مراجعه کنید:

1. درد لگن یا شکمی

2. پریودی با خونریزی خیلی زیاد یا طولانی مدت

3. خونریزی غیر عادی (خون در ادرار)

4. خونریزی پس از قاعدگی

تب بالا/سرگیجه و ضعف شدید/ خونریزی از واژن حین بارداری

www.gyrusclinic.com

لینک زیر توضیح بیماری های مقاربت جنسی و زگیل تناسلی ست:

سایت جایروس کلینیک:

goo.gl/p8cKzD

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه