منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام میخواستم بدونم ماسکی یا قرصی برای افزایش سایز برای الت مرد وجود دارد ؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سایز آلت

تغییر سایز آلت بدون جراحی امکانپذیر نیست و کلیه روش هایی که تبلیغ میکنند بدون تاثیر است.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر پزشکان سبز و سالم دکتر پزشکان سبز و سالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز

روش های تبلیغی در مورد افزایش طول آلت تناسلی و استفاده از کرم و داروها هیچ یک مورد تایید پزشکان نیستند و دارای عوارض زیادی هستند. سالم ترین روش برای افزایش طول آلت ورزش کردن و داشتن وزنی مناسب است.

.........

دوست عزیز. اندازه آلت تناسلی فقط تا بلوغ افزایش می یابدو هیچ کجای دنیا هیچ روش پزشکی ای برای افزایش آلت پس از بلوغ وجود ندارد. فقط برای قبل از بلوغ روش های پزشکی و داروهایی برای افزایش آلت وجود دارد. هر آنچه از تبلیغات ماهواره ای و غیره درباره داروهای افزایش آلت تناسلی می شنوید فقط فریب است و ناشی از دنیای اقتصاد و پرونو. و عوارض زیادی برای سلامت جنسی دارند.

بهتر است اعتماد به نفس خودتونو افزایش بدین و سایز آلت تناسلی خیلی براتون مهم نباشه. از نظر پزشکی، چند سانتی برای بچه دار شدن و لذت جنسی کافیست. دنیای پورنو برای تبلیغ اقتصادی و فروش محصولات ذهن مردان رو تخریب کرده. محض اطلاع شما: خیلی از افرادی که ظاهرا آلت بزرگ دارند و جثه تنومند ممکن است توانایی بچه دار شدن نداشته باشند . اگر سری به دادگاههای خانواده بزنید متوجه می شوید که انواع قرص های بدنسازی و داروهای محرک جنسی سبب کاهش توان جنسی آقایان شده و خانم ها از این موضوع شکایت دارند (طلاق می خوان). از نظر لذت جنسی، تنها سرآلت برای خانم مهم است. آلت بزرگ اتفاقا مایه رنج و درد واژن برای خیلی از خانمهاست.

..............

تا چه اندازه طول آلت تناسلی آقایان مهم می باشد؟

از زمانی که خط کش و اندازه گیری اختراع شد، این سوال شخصی و مربوط به سلامت جسمی در بین آقایان کطرح بوده است که: اندازه ی آلت تناسلی من نسبت

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://gyrusclinic.com/?p=17373

شریعتی، روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده پلاک ۱۴ واحد ۶ 2122616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه