منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
صبحها از خواب بیدار میشدم میدیدم چشمام به صورت باد ملتهب و قرمز شده خشک میشد بهش دستم میزدی درد میگرفت رفتم دکتر معمولی قطره کلرامفنیکل و بتامتازون و پاد چشمی هیدروکورتیزون داد استفاده کردم خواستم بپرسم دوباره برمیگرده سطحی خوب شده یا عمقی؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

داروی هیدروکورتیزون یا هیدروکورتیسون

هیدروکورتیزون (Hydrocortisone) نوعی داروی استروئیدی جهت درمان التهاب است. هیدروکورتیزون به صورت خوراکی و موضعی جهت اعمال بر پوست موجود است. این دارو بدون نسخه و با نسخه جهت دوزهای بالا در دسترس است. هیدروکورتیزون خوراکی معمولا برای درمان انواع خاصی از ورم مفاصل، آلرژی ها، اختلالات پوستی، اختلالات خونی، آسم، اختلالات کلیوی، مشکلات تیروئید، بیماری های خود ایمنی، انواع خاصی از سرطان، مشکلات روده استفاده می

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://sabzosalem.com/artlink/1424

مجموعه پزشکان سبزو سالم
مجموعه پزشکان جایروس مجموعه پزشکان جایروس
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

بستگی دارد که علت برطرف شده باشد یا نه

اگر علت آلرژی بوده باشد با درمان فقط مدتی علایم خاموش میشود و اگر علت چیز دیگری بوده باشد ممکن است با درمان موقتا از بین برود و دوباره علامت دار شوید.

شریعتی, تقاطع دولت کوچه امامزاده,پلاک 14 واحد 6 021-22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه