منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام نحوه درمان دردهای مزمن به چه شکلی است؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبز و سالم دکتر مجموعه پزشکان سبز و سالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی

شما برای درمان دردهای ملایم و دردهایی که گاه و بیگاه پدید می آیند، می توانید از درمان های خانگی بهره ببرید. ورزش، خواب کافی، و استفاده از غذاهای سالم میتواند از تشدید دردهای مزمن جلوگیری کنند. استفاده از درمانهای معمولی نظیر استامینافن، آسپرین، و یا ایبوپروفن به بمیاران پیشنهاد می شود. همچنین می توانید از درمان های تکمیلی نظیر ماساژ و یوگا نیز در این زمینه استفاده کنید. 

اگر با انجام کلیه ی امور ذکر شده باز هم احساس کردید که درد شما از بین نمی رود، باید هر چه سریع تر با پزشک خود صحبت کنید. شاید لازم باشد تا شیوه های درمانی متفاوتی را امتحان کنید تا ببینید که کدامیک از آنها برای شما مفیدتر هستند. داروهای خوراکی، بی حس کننده ها، طب سوزنی، داروهای محرک عصبی، و یا در موارد شدید تر جراحی، می تواند برای درمان این نوع دردها مفید واقع شود. به هر حال پیش از اینکه به هر گونه اقدامی دست بزنید، می بایست با پزشک خود مشورت کنید. شاید گاهی اوقات بهترین درمان ترکیبی از چند شیوه ی درمانی متفاوت باشد. 

زندگی کردن با درد مزمن دشوار است. جلسات مشاوره ی متعددی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا بر این دردها غلبه کنید. همچنین می توانند به شما کمک کنند تا با ترس، خشم، ناامیدی، افسردگی و اضطرابی که ممکن است به واسطه ی وجود درد مزمن در شما ایجاد شود نیز فائق آیید. کنترل دردهای مزمن را می توانید به گونه ای به دست گیرید که به راحتی به زندگی عای خود ادامه داده و فعالیت های روزانه خود را به سادگی دنبال نمایید. 

شریعتی(دولت)_روبه روی خیابان دولت_کوچه امامزاده_نبش فروشگاه جانبو_پلاک 14طبقه دوم واحد 6 021_22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه