منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام مادر من چند روز پیش سردرد و گوش درد گرفت چون سابقه گوش درد داشت و مایع گوششون تکون خورده بود و قرص بتاسرک مصرف میکردن رفتن دکتر گوش گفتند ببماری دوباره عود کرده قرص بتاسرک مصرف کنن چند روزی مصرف کردن بهتر نشد رفتن دکتر مغزو اعصاب اول گفتن روزی 6 تا از این قرص مصرف کنن بعد ام ار آی نوشتن و نوار مغز دیروز رفتن دکتر گفته سکته مغزی کردی قرص نورواید دادن هر 8 ساعت گفتن دیگه بتا سرک و نخورن حالا هنوز سردرد و دادن باید چی کار کنن
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی هر دارویی عوارض خاص خود را دارد که با استفاده دراز مدت از آن، عوارض به تدریج کمتر می شود. قطع و یا شروع خودسرانه دارو می تواند تبعات خطرناکی را به همراه داشته باشد و به هیچ وجه توصیه نمی شود.

بتا سرک یا بتا هستین به نوعی تاثیرات هیستامین طبیعی را دارد و از شدت تهوع، دفعات آن و سرگیجه میکاهد، این دارو از قدیم برای رفع سنگینی مایع گوش و وزوز نیز تجویز می شده است. از عوارض بتا سرک می توان به بی خوابی، خشکی دهان، تاری دید و خستگی اشاره کرد. برای ارزیابی های بیشتر پیشنهاد می شود به پزشک متخصص در همین زمینه مراجعه شود.

http://gyrusclinic.com/

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه