منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
من به اختیار خودم خودارضایی نمی کنم و حتی اگر هم صحنه ای توی ذهنم و جلوی چشمانم ببینم به آن دامن نمی زنم ولی در شب که اختیاری از خودم ندارم از من منی خارج میشود آیا این بی اختیاری روند خوب شدن کامل من را از بین می برد آیا این بی اختیاری در شب بر خوب شدن عوارض خودارضایی تاثیر می گذارد آیا باید از اول شروع کنم.
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز. برای اینکه از عمل خودارضایی در امان بمانید فقط سعی کنید خونسرد باشید. بدن شما به طور طبیعی واکنش نشان می دهد. ذهن خود را درگیر نکنید. یعنی، وسواس فکری درباره خارج شدن یا نشدن منی نداشته باشید. اگر بتوانید به جای توجه یا نزدیک شدن به محرک های جنسی، حواس خود را به انواع کارهایی مانند سرگرمی ورزشی، مطالعه، حل جدول، یا یک کار مفید دیگر معطوف کنید، ذهنتان خود به خود از فکر و عمل خودارضایی دور می شود.

اگر مجرد هستید، باید بدانید که عمل خودارضایی به صورت یک عادت در دوران متاهلی به روابط زوجین ضربه می زند. بدن عادت می کند که به طور نادرست ارضا جنسی شود و در رابطه دو طرفه جنسی زوجین اختلال ایجاد می کند. خودارضایی زیاد در خانم ها سبب عقب رفتن پرده بکارت و عدم لذت جنسی از شریک مرد می شود. خودارضایی آقایان نیز سبب اختلال در انزال و اختلال در لذت شریک جنسی می شود. بهترین کار خونسردی، داشتن یک رابطه سالم جنسی و به دور از استرس به عنوان جایگزین خودارضایی و سرگرم شدن به کارهای مفید است به طوری که ذهن و بدن شما متوجه مسائل دیگر باشد. یادتان باشد بدن نیازهای طبیعی خود را دارد. منظور ما سرکوب نیاز جنسی نیست بلکه انتخاب راه درست برای برآوردن نیاز جنسی و انجام فعالیت های مفید به عنوان جایگزین خودارضایی ست.

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه