منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
باسلام علت غلظت منی.چیست ومنی غلیظ طبیعی است یا منی رقیق
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

?عنوان: غلظت/ غلیط بودن منی مرد و مقدار آن در انزال

?غلیظ بودن منی به علت وجود پروتئین ها ی بیشتر در آن است و نشانه ی ناسالم بودن اسپرم یا ناتوانی در باروری نمی باشد. طبیعیست که پس از انزال، منی از 5 دقیقه به بعد سریع حالت ژل مانند چسبناک پیدا کند.

البته سعی کنید آب کافی بنوشید. گاهی مصرف چرک خشک کن و داروهایی که آب و مایعات بدن را کمتر می کنند نیز در غلیظ بودن منی دخالت دارد.

?نکته: تعداد اسپرم و سالم بودن آن چندان ربطی به مقدار منی ندارد. به طور معمول در هر واحد از منی باید یک و نیم میلیون اسپرم حداقل وجود داشته باشد تا فرد بتواند بچه دار شود. کمتر از آن، باید تحت نظر پزشک درمان صورت گیرد.

???اغلب مردان تحت تاثیر فیلم های پورنو فکر می کنند مقدار زیاد منی نشانه مردانگیست. اما علم پزشکی متفاوت است.

?‍??‍?توصیه جایروس کلینیک: برای داشتن منی سالم، آب کافی بنوشید، ورزش مناسب کنید، سطح قند خون و فشار خون خود را با تغذیه سالم و بهبود کیفیت زندگی کنترل کنید، رابطه جنسی منظم و سالم دو طرفه ای داشته باشید، زود به زود رابطه جنسی برقرار نکنید و حد تعادل را نگه دارید تا بدن فرصت تولید منی و اسپرم کافی و سالم را داشته باشد، از مصرف تحریک کننده های جنسی که برنامه های ماهواره ای تبلیغ می کنند بپرهیزید . برای درمان مشکلات جنسی فقط از پزشک متخصص کمک بگیرید. از استرس دور شوید. مصرف الکل، تنباکو، داروهای روانگردان و تفریحی، سیگار و مواد مخدر را کنار بگذارید، داروهایی که مصرف می کنید بروشور آن را مطالعه کنید و از عوارض آن آگاه شوید. برخی داروها بر کیفیت اسپرم، مقدار منی یا میل جنسی یا باروری اثر می گذارند.

در یک محیط سالم و به دور از مواد شیمیایی یا گرمای بیش از حد زندگی کنید.

جایروس برای درمان مشکلات جنسی: www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه