منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام مدتی چند سال است که داروی فلوکستین و آریبیپرازول و رهاکین مصرف می کنم... دو ماه پیش به صورت تصادفی آریبپرازولم نصف شد و مشکلی نداشتم. تا اینکه یکی دو هفته ی پیش سرگیجه ی عجیبی احساس کردم. حالا داروی بریفلوپیرازاین و فلووکسیامین را دکتر مغز و اعصاب بهم داده. الان خیلی می خوابم... چطور می تونم داروهام را تنظیم کنم که به زندگی عادی برگردم؟
پاسخ
مرکز تحقیقات سبزوسالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ، 

هردارویی ، حتی یک استامینافون ساده عوارض جانبی خود را دارد ، بنابراین ، داروهای اعصاب هم از این قاعده مستثنی نیستند . عوارض جانبی داروها ممکن است و باید طی چندین روز خود به خودی از بین روند اما در صورتی که روال زندگی شما را مختل کرده است باید به پزشک اطلاع دهید . ممکن است وی تغییراتی در دوز مصرفی ایجاد کند یا جیاگزینی ارائه دهد .

,ورزش ، دوش گرفتن ، نوشیدن قهوه 

میتواند موثر باشد .

با آرزوی سلامتی برای شما 

 

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

از پزشکان ما بپرس
سوالات خود را از پزشکان متخصص ما بپرسید

در صورت که سوال و یا مشکل پزشکی خاصی دارید به راحتی می توانید سوالات خود را از پزشکان متخصص ما بپرسید و به سرعت پاسخ تخصصی دریافت کنید. برای این منظور می توانید از ربات تلگرامی ما با نام @askq_bot استفاده کنیبد.

برای انتقال به ربات پرسش و پاسخ پزشکی کلیک کنید
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه