منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام ببخشید من الان ۴ ساله فلوکسیتین میخورماشتهام کم شده و لاغر شدم دکترم بهم الانزاپین داد برای چاقی همراه با فلوکسیتین.ولی الانزاپین شکمم رو بزرگ میکنه.قرص دیگه ایی جایگزین برای الانزاپین نیست که چاق کنه؟
پاسخ
مرکز تحقیقات سبزوسالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی، 

از مشکلی که برای شما ایجاد شده ناراحت شدیم و امیدواریم  به زودی سلامت خود را بازیابیبد تا با عوارض جانبی داروها درگیر نباشید .اما در مورد هرگونه جایگزینی دارو ، سعی کنید با پزشک معالج در این زمینه مشورت  کنید . زیرا  وی به شرایط پزشکی  شما واقف است و میتواند   بهترین  دارو را برای شما جایگزین کند .

با آرزوی سلامتی شما 

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه