یکی از رایج ترین سوالات مربوط به لیزر در مورد رفع موهای زائد ناحیه تناسلب یا استفاده از لیزر می باشد. موهای این قسمت معمولا ضخیم تر و فر خورده هستند که این امر اصلاح کردن آنها را سخت تر می کند. به علاوه موهای فر خورده بیشتر تمایل به رشد در زیر پوست دارند. 
این قسمت معمولا مرطوب است که این امر نیز مشکل موهای زیر پوستی را چند برابر می کند. برخی از خانم ها استفاده از وکس را گزینه مناسبی برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه می دانند. اما اکثر خانم ها تمایل به از بین بردن دائم موهای این ناحیه دارند. استفاده از لیزر باعث کاهش دائم موها می شود، اما لازم است اقداماتی را انجام دهید تا بهترین نتیجه را از لیزر درمانی دریافت کنید. 
خوشبختانه موای ناحیه تناسلی سطحی هستند و همین امر باعث اثر بخشی بهتر لیزر در این بخش می شود. 
اگر شما دارای پوست روشن و موهای تیره هستید، گزینه بسیار خوبی برای استفاده از لیزر درمانی محسوب می شوید. لیزر رنگدانه های مو را هدف قرار می دهد، بنابراین هر چه مو تیره تر باشد اثر بخشی لیزر بهتر خواهد بود. همچنین لیزر پوست های تیره را گرم می کند و همین منجر به تغییر رنگ پوست شده و ممکن است چند ماه طول بکشد. 
اگر تصمیم دارید از لیزر برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی استفاده کنید، بهتر است به متخصصی مراجعه کنید که در این زمینه تجربه زیادی داشته باشد. 
به علاوه منطقه تحت درمان یک تا دو هفته قبل و بعد از لیزر درمانی نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد. گاهی تابش نور خورشید به بخش درمان شده درست پس از درمان باعث تغییر رنگ پوست می شود. بنابراین لیزر درمانی قبل یا بعد از تعطیلات انجام ندهید. 
اکثر افراد تحت درمان شاهد حداقل یک سوم تا دو سوم کاهش حجم موهای زائد خود خواهند بود. به علاوه موهایی که پس از اتمام فرایند درمان مجدد رشد می کنند نازک تر و زوشن تر خواهند بود. 
اخیرا بسیاری از آقایان نیز علاقمند به استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بخش های مختلف بدن خود شده اند. کلام آخر اینکه لیزر در شرایط مناسب می تواند گزینه خوبی برای رفع موهای زائد بدن باشد. بنابراین تحقیقات لازم را انجام دهید و اگر گزینه مناسبی برای شماست حتما از آن استفاده کنید. 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران