منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با عرض سلام و تشکر از بات خوبتون، من جوانی متاهل و ۳۱ ساله و داری یک فرزند ۸ ماهه هستم، دارای مدرک لیسانس معماری هستم، به دلیل مشکلات مالی بعد از حدود پنج سال کار در رشته خودم، کار معماری را رها کردم، الان در یک شرکت دخانی مشغول به کار هستم، گاها عذاب وجدان شدیدی سراغ من میاید، چون به هر حال محصولی که ارائه می کنیم آسیب رسان هست، به همین دلیلم از کار کردن در دخانیات برای خودم اجتناب کردم، یک درگیری درونی بین وجدان و منطقم مرا آزار می دهد از طرفی به پول اینکار نیازمندم و از طرفی دیگر انتخاب محصولات دیگر مثل خوراکی های شرکتی (آن ها هم آسیب رسان هستند چه بسا بدتر به دلیل اینکه هیچ هشدار مصرفی رویش نیامده حتی به دروغ محصولات ۱۰۰ درصد طبیعی معرفی می شوند) هم برای کار کار سالمی نمیبینم، به نظرتون من نیاز به مشاوره حضوری دارم، آیا عذاب وجدان دست خودم هست و می توانم آن را برای همیشه رفع کنم؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم-6 دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم-6
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ، اگر حالتی وسواس گونه به خود گیرد باید حتما با یک روانشناس حضوری صحبت کنید .قتی احساس گناه می کنید با خودتان کاملا منطقی صحبت کنید و به یاد داشته باشید که احساس عذاب در بیشتر مواقع غیرمنطقی است. دلیل کار اشتباهتان را پیدا کنید و اگر دیدید واقعا اشتباه کرده اید، مسوولیتش را به عهده بگیرید و احساس عذابتان را متوقف کنید. احساس عذاب غیرمنطقی، زندگی شما را فلج می کند.

رسالت -نرسیده به سرسبز- روبه روی مسجد حجتیه پلاک 686 طبقه 5 و 1 2177189615

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه