منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام عرض میکنم خدمت عزیزانی ک این گروه رو تشکیل دادن خداقوت میگم بهتون من دختری هستم 26 ساله از سن 13 سالگی عاشق یک پسر بودم و چند وقتی هم باهاش حرف زدم و الان داره ازدواج میکنه و من واقعا فشارهای عصبی زیادی رومه هرشب تا گریه نکنم خواب نمیرم 2 دوم اینکه الان ی پسری منو دوست داره و ازبچگی مشناسمش و باهاش بزرگ شدم و میگ ک قصدم ازدواجه ب خاطر ضربه روحی بدی ک خوردم نمیتونم اعتماد کنم واز طرفی خیلی خوش باور و ساده ام 3 سوم اینکه من جدیدا خیلی بد اخلاق شدم و با هر حرفی جبهه میگیرم و عصبی میشم و تا جواب طرف مقابل رو ندم اروم نمیشم در واقع طرز برخورد با طرف مقابلم رو بلد نیستم و همیشه افراد از حرفام ناراحت میشن و اینکه خیلی زیاد گریه میکنم اگ بد خواب بشم گریه میکنم و گریه هام اکثر وقتا شبها موقع خوابه ممنون میشم از کمک و راهنماییهاتون از خداوند براتون سلامتی و تندرسی و ثروت ارزومندم ????
پاسخ
دکتر حمید ضرابی دکتر حمید ضرابی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام

از انچه گفتين بنظر ميرسه شرايط سختي را پشت سر ميگذرونين. علائمي مثل زودازكوره در رفتن، گريه هاي شبانه، درگيرهاي فكري از علائم افسردگي است. بعد از اينكه افراد جدا ميشن چند مرحله بايد طي شود تا فرد با قضيه كنار بيايد ابتدا شوك و انكار كه فرد نمي تواند انرا باور كند سپس خشم و بعد مرحله افسردگي و در نهايت مرحله پذيرش كه فرد مي تواند با قضيه كنار بيايد. براي طي مراحل ذكر شده خودتون به روانشناس مراجعه كنيد تا بتونيد هيجان هاي خود مثل خشم را تجربه كنيد و راههاي مهار افسردگي بكار برده شود. يك دوست حمايت گر هم تا حدودي مي تواند موثر باشد. توصيه ميكنم به روانشناس مراجعه كنيد.

تهران,خیابان دکتر شریعتی, روبروی خیابان دولت,کوچه امامزاده, پلاک 14, طبقه دوم واحد 6 021-22616377 021-22639401
دکتر ریحانه درگاهیان دکتر ریحانه درگاهیان
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام

این که احساس میکنید بی حوصلگی، گریه، عصبانیت بیشتری دارید ناشی از قطع رابطه عاطفی قدیمی ست. طبیعتا بعد از این همه سال رابطه قطع کردن آن سخت ست و نباید انتظار داشته باشید به همین زودی همه چیز عادی شود.

هر زمان احساس آشفتگی و ناراحتی کردید سعی کنید در قالب نامه ای که قرار نیست به طرف مقابل داده شود درد دل بنویسید و هیجانات خودتون رو خالی کنید.

ترجیحا ورزش و یا فعالیت های خوشایند دیگر رو در برنامه روزانه تان بگنجانید. سعی کنید آنها و بیکار نباشید و کارهای کنید که فکر شما رو کاملا از اون میشه منحرف کنه.

هنوز به مورد جدید قول ندید تا حدودا ۶ ماه دیگه که از قطع رابطه قبلی فاصله بیفته و بتونید کمی از اشتغال فکری خودتون رو کم کنید

"مرکز خدمات تخصّصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی خراسان رضوی" مشهد، بلوار فردوسی، حدفاصل میدان جانباز و خیابان ثمانه +98 51 3766 2764

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه