منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
خانمی 45 ساله ام که زندگی آرام و شادی داشتم . مدت سه سال از عمرم رو خودخواسته و به نیت خیر صرف خانمی کردم که همسرش رودر 27 سالگی با دو پسر بچهء 3و یکساله از دست داده بود و بسیار تنها و آسیب پذیر بود . ایشون رو گذاشتم اولویت ضمن اینکه در زندگی خانوادگی خودم کم نزاشتم . در مدت زمان همراهی و همدلی با ایشون که بسیار مشکلات متفرقه ای داشتن همیشه همراه و انلاین بودم و یه جورایی لحظه به لحظه باهاش زندگی کردم .برای حمایت از ایشون به خیلی از روابط فامیلی پشت پا زدم چون رفتارشون با این خانم خصمانه و اشتباه بود . و نهایتا" وابسته عاطفی شدم . یکسال آخر اختلاف نظرها و سوءبرداشتها و تفاوت های فکری و اخلاقی خودش رو نشون داد . و ایشون تصمیم به قطع ارتباط گرفتند . الان من موندم و یک خلاء بزرگی که احساس میکنم . وضعیت عصبی ام به شدت به هم ریخته و بدخلق شده ام . بدتر از همه به اعتقاداتم خدشه وارد شده ، که آیا جواب خوبی بدی است ؟؟شدیدا"به حرمت داری کوچکتر نسبت به بزرگتر معتقدم در حالیکه شکسته شده ؟؟ ایشون به دلیل رفتار عاطفی ه من ایراد اختلال جنسی رو وارد کردن و شک ایشون باعث بهم ریختن اوضاع و روابط ما شده . چکار باید بکنم ؟ روحم نا آرام شده .
پاسخ
دکتر مریم اکبری دکتر مریم اکبری
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

باید جزییات بیشتری از رابطه را بدانم تا بتوانم اظهار نظر کنم.لطف و حمایت به هر اندازه که خوب باشد از یک حدی بیشتر آزار دهنده میشود. مثل اینکه بخواهید فرد گرسنه را سیر کنید تا حدی خوب است ولی اگر بخ فرد سیر شده بع زور غذای بیشتر بدهید، چه واکنشی نشان میدهد؟

میتوانید درباره ی وابستگی عاطفی خود در این رابطه، تنظیم رابطه یا مسایل دیگر حتما باید رواندرمانگر صحبت کنید

2188012022

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه