منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام من بیست ونه سالمه و پس از اولین سزارینم دچار رابطه جنسی دردناک و خشکی واژن شدم
پاسخ
دکتر پزشكان سبز و سالم - ٢ دکتر پزشكان سبز و سالم - ٢
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام

بدن برخي از زنان چند هفته و يا حتي مدتها بعد از تولد فرزندشان مي تواند تحت تاثير تغييرات بسياري از جمله خشكي واژن و مقاربت دردناک (حتي ماهها بعد از زايمان) قرار گيرد.

عدم آرامش و آسايش، حالات عصبي، اضطراب، برانگيختگي بيش از حد، استرس و .. از عوامل موثر در خشكي واژن به شمار مي رود؛ لذا توجه مرد به كيفت رابطه زناشويي و همچنين اهميت به معاشقه پيش از رابطه جنسي تا حدي در رفع اين مشكل موثر خواهد بود.

اولين اقدام شما بايد اين باشد كه نزد متخصص زنان مراجعه داشته تا ريشه و علت مشكل تان شناخته شده و سپس تحت درمان قرار گيريد.

استفاده از ويتامينB براي درمان اين مشكل به كار مي رود به خصوص كه اين ويتامين سطح استرس را كاهش مي دهد. همچنين استفاده از ويتامينهاي Aو E نيز در شيوه هاي درماني اين مشكل به كار مي رود.

Www.sabzosalem.com

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه