منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام من در روز ٨ جنين سيكل ivf هستم هيستروسكپي و prp انجام دادم از چند روز قبل از انتقال جنين تا ديروز كه روز٧بود به اشتباه روزي يك عدد كپسول D3 با دوز50000 ميخوردم ايا اين ميزان موجب عدم لانه گزيني يا معلوليت در جنين احتمالي ميشود
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

خونريزي لانه گزيني چيست و چه تفاوتي با خونريزي قاعدگي دارد؟

تعريف خونريزي لانه گزيني لانه گزيني در انسان، مرحله اوليه و ابتدايي

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://sabzosalem.com/artlink/447

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی، مطالعات نشان میدهد که تخمک 12 ساعت بعد از تخمک گذاری قادر است تا بارور شود اما این زمان تا نهایت 24 ساعت ادامه دارد.مطور متوسط بارور شدن در حدود 9 روز بعد از تخمک گذاری اتفاق می افتد. زمانی لانه گزینی رخ میدهد که سطه HCG بالا رفته است. همه این علائم نشان از بارداری است.

لانه گزینی بطور معمول 6 تا 10 روز بعد از تخمک گذاری شماست. که تقریبا 20 تا 24 روز بعد از سیکل قاعدگی شما خواهد بود. اگر شما 28 روزه هستید، تخمک گذاری در روز 14 رخ میدهد.

ممكن است كه علت آن لانه گزيني تخم بارور شده در ديواره رحم باشد، پديده اي كه معمولا ۶ روز بعد از قاعدگي اتفاق مي افتد اما نمي توان به طور قطع مطمئن بود كه خونريزي ناشي از لانه گزيني است. خونريزي خيلي خفيف بوده، در عرض ۱ تا ۲ روز تمام شده، و فقط تعداد كمي از زنان حامله اين نوع از لكه بيني را دارند.

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه