هر زن بارداري دوست دارد پس از زايمان با كودكي زيبا مواجه شود. 8 ماده غذايي كه در اين مقاله به شما معرفي ميكنيم، از جنين شما يك كودك فوق العاده زيبا خواهد ساخت.
هوس كردن بيش از حد برخي مواد غذايي در دوران بارداري، بسيار طبيعي است. بنابراين سعي كنيد ميل و هوس خود را نسبت به مواد غذايي به موادي سوق دهيد كه در آينده به زيبايي كودك دلبندتان منجر شود.

در حقيقت، صورت ظاهري جنيني كه در رحم شما درحال رشد و شكل گرفتن است، تركيبي از ظاهر پدر و مادر است. با اين حال، تعداد محدودي از مواد غذايي وجود دارد كه ميتوانيد در طول بارداري، آنها را مصرف نماييد تا صاحب كودكي زيبا شويد.

 

شير زعفران

 

بسياري از زنان در مدت بارداري خود شير زعفران مينوشند. اين تركيب در زيبايي كودكتان بسيار مفيد ميباشد. شير زعفران منجربه زيبا شدن جنين در حال رشد ميگردد. براي تهيه اين نوشيدني فوق العاده، ابتدا به زعفران سابیده شده مقدارکمی آب جوش افزوده و به مدت ۱۰ دقیقه صبر می‌کنیم تا دم بکشد. همزمان با دم کشیدن زعفران، شیر را در شیر داغ کن ریخته، بر روی شعله ملایم قرار داده و کم‌کم هم می‌زنیم تا رویه نبندد، سپس شکر را به آن اضافه کرده و هم می‌زنیم تا خوب حل شود. وقتی شیر به جوش آمد، قبل از اینکه کف کند، شعله را خاموش می‌کنیم. شیر را درلیوان ریخته، زعفران و يك قاشق مرباخوري عسل را به آن اضافه کرده و هم می‌زنیم. نوشیدنی آمادهء سرو است.

 

نارگيل

 

چنانچه درصدد هستيد كه كودكي زيبا به دنيا آوريد، در طول بارداري، مصرف مرتب مقداري نارگيل را در برنامه غذايي روزانه خود بگنجانيد. بنا به اعتقاد بسياري افراد، ميوه نارگيل نقش بسزايي در زيبا شدن جنين ايفا ميكند. نارگیل سرشار از آهن و پتاسیم است.

 

شير 

 

براي زنان باردار، مصرف شير در سه ماهه نخست بارداري از الزامات محسوب ميگردد. شير، يكي ديگر از مواد غذايي مناسب جهت رشد جنين ميباشد. شیر سرشار از ویتامین D و کلسیم است و یک فنجان آن، معمولا حاوی 100 واحد ویتامین D است.

 

تخم مرغ

 

براي داشتن كودكي زيبا، مصرف سفيده تخم مرغ در سه ماهه دوم بارداري لازم و ضروريست. سعي كنيد روزانه مصرف 1 تخم مرغ را در رژيم غذايي خود بگنجانيد. تخم مرغ سرشار از آهن، روی و فسفر است که بدن مادر و جنين به آن‌ها نیاز فراوانی دارد.

 

بادام

 

جهت به دنيا آوردن يك كودك زيبا، سعي كنيد به كرات بادام خشك يا تازه مصرف نماييد. بادام يكي از منابع مغذي و سرشار از پروتئين، آهن و ويتامين E محسوب ميشود كه جهت رشد و نمو جنين بسيار ضروري است.

 

روغن حيواني

 

تحقيقات بسياري در اين زمينه حاكي از آن است كه چنانچه زنان باردار، مصرف روغن حيواني را به رژيم غذايي خود بيافزايند، در طول زايمان طبيعي، درد كمتري متحمل خواهند شد. علاوه بر اين، روغن حيواني در كيفيت و بهبود رنگ پوست جنين نيز موثر است. روغن حیوانی حاوی مقادیر زیادی ویتامین A و E و ميباشد. همچنین این ماده مغذی، سرشار از K2 و CLA نيز میباشد.

 

پرتقال

 

پرتقال، بهترين ميوه براي زنان باردار بشمار ميرود. اين ميوه سرشار از ويتامين C است كه جهت رشد جنين الزاميست. پرتقال همچنين منجربه به ارتقاي كيفيت و بهبود پوست جنين نيز ميگردد.

 

آناناس

 

يكي ديگر از مواد غذايي در اين زمينه، آناناس ميباشد. اين ميوه سرشار از ويتامين C است كه گفته ميشود در بهبود پوست جنين بسيار دخيل است. چنانچه تمايل داريد كودكي زيبا داشته باشيد، پيشنهاد ميشود هفته اي يكبار از آبميوه طبيعي آناناس نوش جان كنيد.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران