منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام .میخواستم بپرسم عمل کشیدن یا لیفت صورت چقدر روی جوان سازی چهره تاثیر داره و اینکه اگر همسر من 5 سال از من بزرگتر باشه من میتونم با در نظر گرفتن هزینه ای برای از بین بردن این اختلاف از نظر ظاهری مشکل رو حل کنم .چون من به غیر ظاهر ایشون مشکل دیگه ای ندارم و خیلی از اینکه چهرشون زود شکسته بشه میترسم .و هزینه ی اون در چه حد هست و اینکه تنها لیفت صورت برای جوان سازی کافیه یا نیاز به عملهای مختلف هست؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام، دوست عزیز برای بالا بردن ابرو می توان از روش هایی مانند بوتاکس، لیفت با نخ، اندوسکوپی و... استفاده کرد.

عمل زیبایی بالا کشیدن ابرو معمولا برای افرادی با سن بین ۴۰ تا ۶۰ سال که به دنبال راه حلی برای بر طرف کردن شیارها و چروک های عمیق بالای چشم و پیشانی خود هستند انجام می شود . با این حال تقبل هزینه تزریق بوتاکس این عمل برای بسیاری از افراد با سن کمتر نیز که آثار پیری زودرس را در چهره خود مشاهده می کنند ، یک گزینه مناسب محسوب می شود. عمل لیفت ابرو نتایج بسیاری موثری در بهبود ظاهر افتاده ابروها یا ابرو هایی با حالت اخم یا حالت خسته دارد ، همچنین تاثیر زیادی در برطرف کردن خطوط افقی چین و چروک روی پیشانی و لیفتینگ پیشانی و شیار بین ابرو و بالای پلک و کشیدن ابرو دارد.

تزریق بوتاکس یک روش ایمن برای بالا بردن ابرو است که نیازی به انجام جراحی ندارد. تزریق بوتاکس هزینه های انجام عمل جراحی و بسیاری عوارض آن را به دنبال ندارد و مدت زمان لازم برای ریکاوری پس از تزریق نیز بسیار سریع تر و آسان تر است.

دوست گرامی بهتر است قبل از هر گونه اقدام توسط پزشک مربوطه بررسی های لازم صورت گیرد تا متناسب با فرم کنونی و موثر ترین روش برای فرد، راهکار مسیر مناسب اتخاذ گردد.

تهران اسکین مرجع اطلاع رسانی پوست و لیزر کشور

www.tehranskin.com

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه