منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام لطفا به من کمک کنید دارم دیوونه میشم یکی دو ساله انگار تو خواب دارم زندگی میکنم وهوشیار نیستم انگاردریک فضای مجازی زندگی میکنم ممنون میشم اگه بگید مشکلم چیه وراه درمانش چیه
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست عزیز

امیدوارم اهل استفاده از مواد توهم زا مخدر نباشید و نیز علایم اسکیزوفرنی را نداشته باشید، وگرنه می توانند عللی برای دورماندن از واقعیت ها باشد.

به تاثیر داروها ی درمانی (اگر در بلند مدت مصرف کرده اید) و داروهای تفریحی توجه کنید.

اگر منظورتان خیالپردازی دایمی ست علل و درمان دارد.

اگر زیاد از فضای مجازی استفاده می کنید، مدتی از دنیای موبایل تلگرام کانال ها و بازیهای مجازی اینترنت دور بمانید یا حداقل تعادل رعایت شود. ورزش یوگا کار کنید. با دنیای واقعی دوستان، خانواده، ..تماس بیشتری داشته باشید. در طبیعت قدم بگذارید. گل ها را لمس کنید صدای آب را بشنوید و نعمت های طبیعی را با چشم ببینید و با لمس حس کنید. می بینید که خیلی زیباتر از دنیای مجازی یا وهم و خیال آزاردهنده ست.

بیماری قرن جدید "بیماری واقعیت مجازی" نام دارد که هم روی ذهن و هم جسم و روح اثر می گذارد و نتیجه استفاده زیاد از فضای مجازی ست. خیلی ها در آمریکا اروپا و کشور ما به این بیماری دچار شده و یا دارند می شوند.

تماس دایم با فضاهای خیالی سبب اختلالات خواب، دور شدن جسم از چرخه طبیعی رشد بیولوژیکی و اختلالات چشمی، شنوایی و مفز و اعصاب در برخی افراد شده است. البته برخی نیز حساسیت چندانی ندارند.

برای اطلاعات بیماری های روح و روان: www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه