منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام .کودکی دارم 5 ساله که در نشستن -راه رفتن و حرف زدن تاخیر داشت .دکتر مغز و اعصاب گفت تاخیر تکاملی است .و با کار درمانی راه رفتن او اصلاح شد و الان کمی قسمت راست بدنش ضعیف تر هست و در مسایل گفتار درمانی نیز تحت درمان هست ولی .خوب ارتباط برقرار می کند.پازل را می چیند و همه جمله ها را واضح و بعضی هم غیر واضح می گوید . ولی توجه و تمرکزش کم هست و زود خسته می شود و سراغ کار دیگر می رود . و بسیار کم جرات هست مثلا در پریدن -از جاهای باریک ردشدن در مهد هم مانند بچه ها کارهاش رو انجام نمیده .چه راه حلی پیشنهاد می کنید .
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

Persianphysio.com

را ببینید

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز. عجله نکنید اجازه دهید کودک همراه با توان خود مهارت های لازم را فرا بگیرد. زیاد به او فشار نیاورید. برای اینکه کمتر خسته شود. مصرف غذای سالم (غیرصنعتی-غیرکارخانه ای (بستنی صنعتی، پفک چیپس شیرینی مصنوعی شکر سفید)-غیر تراریخته، توصیه می شود. برای کاهش ترسش، می توانید او را در یک کلاس ورزشی با مربی خوب ثبت نام کنید (ورزش سَبُک) متناسب با سن کودک. میوه بِه برای تقویت شجاعت فرزند مناسب است (البته سفت نباشد که گلو را آزار دهد).

می توانید از نوروفیدبک بهره ببرید. اطلاعات بیشتر در سایت جایروس کلینیک:

www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه