منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
من یکسال و نیمه که جدا شدم .6 ماه دارو میخوردم .سرترالین .الانزپین .کلردیازپکساید .زولپیدم .بعد 6 ماه قطع کردم .الان شدیدا مشکل دارم .اضطراب و افسردگی .پرخاشگری و کلا بی اعصابم .ی بچه 4 و نیم ساله دارم .که با من زندگی میکنه .میتونید واسه ارامشم بهم کمک کنید .الان فقط یکساله که الپرازالوم اونم نصف قرص میخورم و هر از گاهی هم کلردیازپکساید .بخاطر بچم که خیلی شیطونه و اذیتم میکنه بیشتر عصبی میشم و ارامش ندارم .ممنون اگه بهم کمک کنید
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز.

این همه قرص با هم مصرف کردید و می دونین هر کدوم چه عوارضی براتون به جا گذاشته؟ قطع مصرف ناگهانی قرص ها هم خودش یه معضل بزرگه و کلی عوارض به جا می ذاره.

توصیه ما: به متخصص مغز و اعصاب روان مراجعه کنین و تحت نظر پزشک یکی دو داروی مناسب با کمترین عوارض براتون تجویز مشه. با روانشناس هم جلساتی برای کنترل افسردگی و پرخاشگری داشته باشین.

از ورزش شروع کنین. دوستان خوبی پیدا کنید که انرژی مثبت به شما میدن. با محیط ها و آدمهایی که شما رو عصبی می کنند کمتر تماس داشته باشین.

می تونین رابطه دوستانه ای با فرزندتون داشته باشین تا کودک آسیب بیشتری نبیند. طلاق بر روحیه فرزند شما اثر بدی گذاشته و به همین دلیل اذیت می کند. با رابطه دوستانه خوتون هم به آرامش بیشتری می رسید.

سایت فوق تخصصی مغز.اعصاب-روان جایروس کلینیک نکته های جالبی برای آرامش شما دارد. روی لینک کلیک کنید.

www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه