منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
دکتر عزیز بنده موقع های ک از باشگاه میام بیرون سرما میزنه قفسه سینم درد میکنه دکتر گوارش، قلبم رفتم هیچ موردی نداشت یعنی تشخصشون درست نبود اخر سر یه مطلبی بود میخوندم دیدم دقیقا علائم که نوشته همونیه ک من دارم رفتم دکتر با زبون خودم گفتم جناب دکتر من اسپاسم مردی دارم علائمش درسته شبیه درد قلبه ولی... اونم بهن قرص اسپالکس نوشت که فک کنم برا اسپاسم عظلاته ن مری.. حالا میخوام ببینم قرص مشخصی هست برا اسپاسم مری؟ یا من باید این درد خیلیی شدید تحمل کنم همیشه.. معذرت میخوام بخاطر طولانی شدن..
پاسخ
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

درمان اسباسم مري

داروهای مسکن: این داروها به کاهش درد ایجاد شده به خاطر اسپاسم مری و رفع آن کمک می‌کند.

داروهای شل کننده عضلات مری: این عضلات می‌توانند به شل شدن عضلات مری کمک کرده و به این ترتیب فرآیند بلع فرد را ساده‌تر نمایند. استفاده از این داروها می‌تواند درد بیمار و مشکلات بلع وی را به‌طور مشخص کاهش دهد.

مهارکننده‌های پمپ پروتون: این داروها می‌توانند به کاهش اسید معده و پیشگیری از سوزش سر دل کمک کنند.

تزریق بوتاکس: این دارو به عضلات مری تزریق شده و این عضلات را ریلکس می‌کند. به این منظور معمولاً متخصص گوارش از یک اسکوپ برای هدایت تزریق‌ها استفاده می‌نماید.

عمل جراحی انبساط مری: از این عمل جراحی برای باز کردن مسیر مری و وارد کردن آرام یک آندوسکوپ به آن استفاده می‌شود.

عمل جراحی مایوتومی (myotomy): در این جراحی عضلات مری بریده شده و ناحیه داخل آن باز می‌شود. به این ترتیب حرکت ساده مواد غذایی و مایعات به معده امکان‌پذیر خواهد شد.

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه