منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
من چند وقتی است که دچار سوزش سر آلت تناسلی شده ام . این سوزش هنگامی افزایش پیدا میکند که به روی شکم دراز بکشم و یا سر آلت تناسلی به دیواره پارچه ای شورت برخورد میکند. رنگ سر آلت هم قرمز و در برخی جا ها مایل به کبودی است . میخواستم منو راهنمایی کنید که علت این حالت چی میتونه باشه و راه درمانش چیه. ممنون میشم .
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. برای بررسی عفونت و یا تشخیص نوع عفونت به پزشک اورولوژی مراجعه کنید. احتمالا عفونت باشد ؛ اما به طور کلی چند دلیل وجود دارد: مقاربت جنسی با شریک آلوده، عدم رعایت بهداشت در ادرار کردن و تمیز کردن مایع منی خروجی، دیابت (با تست خون مشخص می شود) در مراحل ادامه دار و جدی می تواند نشانه ای از انتقال ویروس HIV (در افرادی که رابطه جنسی پرخطر دارند و یا تزریق مواد می کنند...) باشد.

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه