روغن رزماری سرشاراز مواد مغذی است و قادراست با ریزش مو و یا عفونت مبارزه کند.  روغن رزماری مانع ریزش موازپوست سرمی شود.   استفاده از روغن رزماری موجب می شود که مشکل ریزش موهای شما بصورت اساسی حل شود، رشد موها زیاد شود و داشتن موهایی  زیبا را تجربه کنید.

در اینجا تنها به برخی از دلایلی که رزماری می تواند به شما  برای رشد موهایتان کمک کند اشاره می کنیم.

رزماری یک آنتی اکسیدان است
از آنجا که رزماری یک آنتی اکسیدان است ، می تواند با رادیکال های  آزاد که به موها آسیب می زنند و یا موجب ریزش موها می شوند مبارزه کند.   

به نظر می رسد که رادیکال های آزاد هنگامی فعال می شوند که شما بصورت مداوم از درمان های شیمیایی برای موها استفاده کنید.  همچنین عوامل محیطی مانند آلودگی موجب فعالیت رادیکال های آزاد می شوند.  روغن رزماری می تواند به مبارزه با این رادیکال های آزاد که کاهش دهنده دهنده سرعت رشد مو هستند کمک کند.

رزماری یک محرک است
هنگامی که رزماری به پوست سر مالیده شود، می تواند به تحریک ریشه فولیکول های مو و رشد سریع ترمو کمک کند.   رزماری با افزایش گردش خون در پوست سرخون را بسمت ریشه مو هدایت می کند و درنتیجه سرعت رشد مو را بیشتر می کند.

رزماری با چربی مو مبارزه می کند
ممکن است عجیب باشد که یک روغن که خودش چرب است ، چربی موها را کم کند اما رزماری می تواند از طریق کاهش چربی مو موجب سلامتی  پوست سر بشود.
اگر پوست سر شما چرب و پرازگرد و غبارباشد  می تواند مانع رشد موها شود.   هنگامی که شما رزماری را بصورت منظم استفاده کنید، به پوست سر خود اجازه می دهید تا موها  رشد کنند. 

رزماری ضد التهاب است
التهاب پوست سر ممکن است خیلی دیده نشود اما زیاد اتفاق می افتد.  التهاب پوست سرمعمولاً به دلیل رژیم غذایی نامناسب و یا گردش خون ضعیف است.   التهاب پوست سراز رشد مو جلوگیری کرد و موجب ریزش موها می شود.   
 
مزایای استفاده ازروغن رزماری
مزایای استفاده ازروغن رزماری بصورت روزانه و یا هفتگی  این است که شما موهایی درخشانتروسالمترخواهید داشت.  با استفاده ازدرمان با رزماری بصورت مرتب  ممکن است رشد موها سریعترصورت بگیرد.  
ازروغن رزماری می توانید بعنوان یک ضد التهاب، محرک رشد و آنتی اکسیدان استفاده کنید.  

با  رزماری  سلامت  پوست سر و موهای شما تضمین می شود و صاحب موهایی سالم ، محکم  و زیبا می شوید. 
روغن رزماری را امتحان کنید!

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران