رفع موهای زائد زیر بغل توسط روش‌های متفاوتی صورت میگیرد و شیو  و اپیلاسیون از متدهای اولیه‌ای هستند که توسط آن‌ها موهای زیر بغل رفع می‌شود .شیو یا اصلاح روش چندان عذاب اور و زمان بری نیست ولی لیزر مزایای ویژه ای دارد .
استفاده از اپیلاسیون ،شیو ،کرمهای مؤبر و سایر انواع برای رفع موهای زیر بغل هزینه زیادی را به فرد تحمیل میکند زیرا باید به صورت مداوم انجام گیرد .در صورتی که فرد هیچ وقت سراغ این  روش‌ها نرود ،به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی میکند .
منابع سلامتی نشان میدهند که رشد موهای زائد زیر بغل سریعتر از سایر نواحی بدن است  و به همین دلیل شیو باید به صورت دائمی انجام گیرد .این روش‌های علاوه بر هزینه مالی ،زمان زیادی را هم هدر میدهند .
به یاد داشته با شید که لیزر روشی دائمی برای رفع موهای زائد است ومطالعات انجام گرفته نشان میدهند که 98 درصد خانمها برای رفع موهای زیر بغل یا پاهای خود از شیو استفاده میکنند و این بدین معنی است که روشی دائمی برای رفع موها مانند لیزر میتواند گزینه ای ایده‌آل برای این خانمها باشد .شیو این موها با سرعت و راحتی زیادی انجام می‌گیرد ولی در صورتی که فرد نتواند این کار را به صورت منظم انجام دهد ،نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت .
لیزر قادر است تا در چندین جلسه موهای زائد ناحیه زیر بغل را از بین ببرد و البته تیرگی و سایه ی این ناحیه هم پس از جلسات لیزر درمانی محو می‌شوند  و شما به راحتی میتوانند از لباس شنای خود استفاده کنید و یا لباس‌های آستین حلقه ای بپوشید .لیزر زیبایی و نرمی خاصی به پوست این ناحیه  میبخشد .
یکی از مشکلاتی که در زمینه رفع موهای زائد ناحیه تناسلی و زیر بغل وجود دارد ،امکان بروز موهای زیر پوستی  و حساسیت است .یکی دیگر از مزایای لیزر موهای ناحیه زیر بغل ،کاهش دائمی موهای زائد و رفع موهای زیر پوستی است .زمانی که شما به دفعات کمتری ازاپیلاسیون و کرمهای موبر و شیو استفاده میکنید و جلسات درمانی لیزر را می گذرانید ،موهای زیر پوستی این ناحیه از بین می‌روند .لیزر کل فولیکول مو را از بین میبرد که شامل ریشه  هم می‌شود و این حالت باعث می‌شود تا پوست بدون درد و عوارض بهبود یابد .

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل

شما میتوانید لیزر را با ناحیه زیر بغل خود آغاز کنید زیرا هزینه مقرون به صرفه ای دارد .هزینه آن هم با توجه به ویژگی‌های قرد و تعداد جلسات درمانی متفاوت خواهند بود .به عنوان مثال افراد تیره پوست باید تعداد جلسات درمانی بیشتری را بگذرانند تا شاهد نتایج دائمی باشند .از آنجایی که چرخه رشد مو شامل سه مرحله است ،بیشتر مراجعین به مقدار کمینه سه جلسه برای لیزر درمانی نیاز دارند .افرادی که موهای ضخیم‌تری دارند ،به جلسات بیشتری هم نیاز خواهند داشت  و هزینه نهایی با توجه به جلسات درمانی افزایش خواهد یافت .

آیا لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل دردناک است ؟

اصل اساسی لیزر حرارت است و لیزر درمانی با گسیل انرژی پرتوهای لیزر بروی موها صورت میگیرد .در این روش موهای زیر بغل از ریشه رفع می‌شوند و به همین دلیل احتمال بروز ناراحتی و سوزش وجود دارد .فناوری های نوین به کمک دستگاههای خنک کننده و کرمهای بی حسی به رفع این درد کمک میکنند .
اگر میخواهید نتایج مطلوبی از لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل بگیرید ،حتما باید اطلاعات بیشتری در این زمینه گرداوری کنید تا تجربه بهتری از لیزر درمانی داشته باشید .

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران